Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023: ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

Ομολογούμε δεν αποτέλεσε ιδιαίτερη έκπληξη η απόσυρση της υποψηφιότητας του ιατρού κ. Ιωάννη Μαρινάκη από την διεκδίκηση της θέσης του δημάρχου Μεγαρέων που ανακοινώθηκε το βράδυ της 28ης Αυγούστου 2023, δηλαδή τρεις μόλις ημέρες πριν λήξει η δήλωση υποψηφιοτήτων και η οποία φέτος γίνεται διαδικτυακά. Ακολουθεί η ανακοίνωση του πρώην δημάρχου:

Αγαπητοί συμπολίτες και συμπολίτισσες

Όπως έχω αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησης μου με τα κοινά του τόπου μας, κάθε πολιτική ενέργεια μου συνοδεύεται από τόλμη, αποφασιστικότητα και σύνεση.

Πριν από 28 ημέρες με ανάρτηση μου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, καθώς και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσα την υποψηφιότητα μου για τη διεκδίκηση του αξιώματος του Δημάρχου στις δημοτικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.

Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά από μια κοπιώδη προσπάθεια να αναδειχθεί ένας υποψήφιος Δήμαρχος από τον ευρύτερο παραταξιακό χώρο μας, ώστε ενωμένοι να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε μια περίτρανη νίκη.

Σύμφωνα με όλα όσα ειπώθηκαν και δεσμευτήκαμε επ΄ αυτών στη συνάντηση της 3ης/7ου/ 2023,   οι 3 υποψήφιοι κ.κ. Βαρελάς, Κουμπέτσος και Πιλίλης με τη δική μου παρουσία και παραίνεση, συμφώνησαν να δώσουμε την ευκαιρία στον κ. Πιλίλη να προχωρήσει μπροστά, να δηλώσει εντός 48 ωρών την αποδοχή της πρότασης αυτής και εμείς οι υπόλοιποι με κοινή δήλωση να στηρίξουμε δημόσια την υποψηφιότητα του.

Όμως ο κ. Πιλίλης παρά το γεγονός ότι δεσμεύτηκε πως θα προχωρήσει άμεσα σε αυτή τη δήλωση, εξαφανίστηκε, δεν επικοινώνησε ξανά μαζί μας και ήταν πλέον άγνωστες οι προθέσεις του.

Αφού πέρασαν 15 ημέρες περίπου  και αφού η εξαφάνιση του κ. Πιλίλη θεωρήθηκε πλέον ως σιωπηρή άρνηση, πρότεινα στον κ. Βαρελά, πάντα στο γράμμα των δεσμεύσεων που είχαμε, να προχωρήσει αυτός ως υποψήφιος Δήμαρχος, εφόσον το επιθυμεί.

Ο κ. Βαρελάς μου ζήτησε ένα περιθώριο 48 ωρών για να μου απαντήσει και πράγματι μετά από 48 ώρες μου απάντησε αρνητικά.

Στο τέλος της συζήτησης που είχε προηγηθεί, είχαμε συμφωνήσει ότι στην περίπτωση που δεν ευοδώσει κάποια από τις προαναφερθείσες υποψηφιότητες, θα το σκεφτόμουν να θέσω υποψηφιότητα για να μη μείνει ακέφαλη η δημοτική παράταξη.

Έτσι φτάσαμε στην 31η/7ου/2023, ημέρα Κυριακή, δηλαδή 1 μήνα μετά την πρόταση στον κ. Πιλίλη, όπου προέβην στη δημόσια ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου.

Δυστυχώς το μεσημέρι της επομένης ο κ. Πιλίλης προέβη αιφνιδίως στην ανακοίνωση της υποψηφιότητας του, χωρίς μέχρι τότε να έχει επικοινωνήσει ούτε μια φορά μαζί μου, δηλαδή με τον άνθρωπο που του έδωσε έτοιμη την υποψηφιότητα «στο πιάτο».

Πρόκειται για μια απρέπεια και ασέβεια ενός νεοείσακτου υποψηφίου στο βαθμό του Δημάρχου, απέναντι στον πολιτικό του πατέρα, τον άνθρωπο για τον οποίο όπως είχε δηλώσει ο ίδιος ο κ. Πιλίλης στην πρώτη συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας της θητείας μας τον Ιανουάριο του 2011, «..αν δεν ήταν αυτός ο άνθρωπος δεν θα μας γνώριζε ούτε ο περιπτεράς της γειτονιάς μας».

Όμως αυτές οι ανήθικες ενέργειες απαιτούν τις ανάλογες ηθικές ενέργειες  από έναν άνθρωπο που έχει αποδείξει στην μέχρι σήμερα κοινωνική και πολιτική του διαδρομή, ότι η  ευγένεια και η μεγαλοθυμία αποτελούν τα συνοδευτικά χαρακτηριστικά του.

Παρά το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα σύνολο 73 ετοιμοπόλεμων υποψηφίων δημοτικών και κοινοτικών συμβούλων(η λίστα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου προς απόδειξη του λόγου μου), για μένα προέχει η ενότητα και όχι ο κατακερματισμός της παράταξης.

Ευχόμενος από καρδιάς να μη μετανοήσει ο Σωτήρης και οι όψιμοι  συνεργάτες του για την επιλογή του, δίνω για άλλη μια φορά το παράδειγμα του πολιτικού που ενώνει και δεν διχάζει και αποσύρω την υποψηφιότητα μου από αυτήν του υποψηφίου Δημάρχου.

Είναι μια δύσκολη απόφαση, όμως είναι κάτι που χαρακτηρίζει την πολιτική σταδιοδρομία μου μέχρι σήμερα, δηλαδή να έχω τη δύναμη να παίρνω δύσκολες αλλά ρεαλιστικές αποφάσεις, όχι για το προσωπικό αλλά για το κοινό καλό.

Εξάλλου, όπως είχα δηλώσει δεν ήταν στις προτεραιότητες μου η υποψηφιότητα του Δημάρχου και γι αυτό το λόγο εγώ έπρεπε να δώσω το παράδειγμα και να ανοίξω το δρόμο στους νεότερους.

Εύχομαι  στους υπόλοιπους υποψηφίους Δημάρχους να αγωνιστούν με απαράμιλλο θάρρος και τους διαβεβαιώνω ότι θα κάνω τα πάντα ώστε ο τόπος να απεμπλακεί από μια τοξική διοίκηση και ένα Δήμαρχο που εισήγαγε την τοξικότητα στην τοπική πολιτική σκηνή και κατάφερε την απαξίωση της ανάμειξης με τα κοινά σοβαρών και επιφανών  ατόμων της κοινωνίας των Μεγάρων και της Νέας Περάμου.

Από ένα Δήμαρχο που οι προσωπικές του φιλοδοξίες δεν εξαντλούνται και δεν κάμπτονται ούτε από τα σοβαρά οικογενειακά προβλήματα που αντιμετωπίζει.

Ευχαριστώ από καρδιάς τους συναδέλφους μου υποψηφίους δημοτικούς και κοινοτικούς συμβούλους, οι οποίοι κατανόησαν και συνταυτίστηκαν με την απόφαση μου. Αποτελεί για μένα ιδιαίτερη τιμή η αποδοχή της πρότασης μου να συμμετάσχουν στο ψηφοδέλτιο.

Ο αγώνας θα είναι κοινός γιατί κοινός είναι ο στόχος, αυτός της αποτροπής του ζυγού της παρακμής και της οπισθοδρόμησης.

Με τιμή

ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΛ. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ

ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ-ΕΝΤΑΤΙΚΟΛΟΓΟΣ

Πρ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΡΕΩΝ

Με καταληκτική ημερομηνία την 31η Αυγούστου 2023 για την δήλωση συνδυασμών και υποψηφιοτήτων και ενώ οι μέρες προχωρούσαν θεωρούσαμε δεδομένο ότι ο κ. Μαρινάκης δεν θα "κατέβει" στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές. Και αυτό όχι γιατί ο πρώην δήμαρχος δεν έχει στο πλευρό του άξιους συνεργάτες και πλήθος υποστηρικτών αλλά γιατί τα χρονικά περιθώρια στένευαν. Την ακριβή απάντηση την δίνει ο ίδιος στην ανακοίνωση του βγάζοντας και την πικρία του για τον συνάδελφο του Σωτήρη Πιλίλη. Ερμηνεύοντας τα γραφόμενα του εκτιμούμε ότι ο κ. Μαρινάκης δεν θα στηρίξει τον κ. Πιλίλη αλλά θα αγωνιστεί κατά του κ. Σταμούλη.

Πολύ κακό ξεκίνημα για τον κ. Πιλίλη καθώς έφαγε ήδη γκολ από τα αποδύτηρια και μάλιστα ενδοπαραταξιακό! Εκεί που φλέρταρε με τον δεύτερο γύρο μετά τις εξελίξεις μάλλον θα τον δει από την άνεση του σπιτιού του.