Συμπολίτες και συμπολίτισσες, ποιοι είναι οι ωφελημένοι, πώς και γιατί σχεδιάστηκαν όλα αυτά και με ποιους τρόπους θα πετύχουν τους σχεδιασμούς τους ξεγελώντας το λαό της περιοχής και γενικότερα τον ελληνικό λαό;
Οι ωφελημένοι:
Οι μεγαλοεργολάβοι, όχι μόνο έχουν ήδη εισπράξει πολλές εκατοντάδες εκατομμύρια μέσα από τις συμβάσεις παραχώρησης με το Δημόσιο (από το 2007-2008), αλλά ετοιμάζονται τώρα για το μεγάλο φαγοπότι: ξετινάζουν κυριολεκτικά τον...
ελληνικό λαό με προκλητικό μάλιστα τρόπο, αφού, για να ξεκινήσουν «τα μεγάλα έργα» έχουν ήδη εισπράξει 1,8 δις. Ακόμα, θα συνεχίσουν να εισπράττουν για συντηρήσεις, θα εισπράττουν σε περίπτωση που δεν έχουν τα αναμενόμενα κέρδη, σε περίπτωση που τα έργα καθυστερήσουν λόγω αντίδρασης κατοίκων και φορέων(!) θα εισπράττουν ακόμα κι αν οι καθυστερήσεις οφείλονται σε δική τους υπαιτιότητα!! Τα πάντα για το μεγάλο κεφάλαιο, που τώρα με την κρίση έχει πέσει σα βδέλλα πάνω στους εργαζόμενους και τους ξεζουμίζει μέχρι τελευταίας ρανίδας.
ελληνικό λαό με προκλητικό μάλιστα τρόπο, αφού, για να ξεκινήσουν «τα μεγάλα έργα» έχουν ήδη εισπράξει 1,8 δις. Ακόμα, θα συνεχίσουν να εισπράττουν για συντηρήσεις, θα εισπράττουν σε περίπτωση που δεν έχουν τα αναμενόμενα κέρδη, σε περίπτωση που τα έργα καθυστερήσουν λόγω αντίδρασης κατοίκων και φορέων(!) θα εισπράττουν ακόμα κι αν οι καθυστερήσεις οφείλονται σε δική τους υπαιτιότητα!! Τα πάντα για το μεγάλο κεφάλαιο, που τώρα με την κρίση έχει πέσει σα βδέλλα πάνω στους εργαζόμενους και τους ξεζουμίζει μέχρι τελευταίας ρανίδας.
Οι πολιτικοί τους υπηρέτες:
Η κυβέρνηση λέει πως τα οδικά αυτά έργα γίνονται για να εξυπηρετήσουν τους πολίτες. Ψέμα! Αν ρίξουμε μια ματιά στο χάρτη των νέων έργων, θα δούμε πως οι νέοι άξονες συνδέουν λιμάνια με αεροδρόμια, υπό κατασκευή εμπορευματικούς σταθμούς με λιμάνια και αεροδρόμια, και όλα αυτά με την Κεντρική Ευρώπη. Την ίδια ώρα, δεκάρα τσακιστή δε δίνεται σε επαρχιακούς δρόμους, σε δρόμους που καθημερινά ταλαιπωρούνται χιλιάδες και χιλιάδες για να πάνε στις δουλειές τους ή να μεταφέρουν τα παιδιά τους.
Λέει πως με τα οδικά έργα θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας. Κι αυτό ψέμα! Πέρα από το ότι αφορούν το πολύ 20.000, αυτές θα χαθούν όταν λήξουν τα έργα. Και βέβαια, μιλάμε για κακοπληρωμένες θέσεις εργασίας, χωρίς ίχνος εργασιακών δικαιωμάτων. Σταγόνα στον ωκεανό των ανέργων, σταγόνα στην άδεια τσέπη του λαού που δεν πρόκειται να καλύψει ούτε τις βασικές του ανάγκες. Αυτό όμως δεν ενδιαφέρει τα αστικά κόμματα. Ούτε βέβαια και την ΕΕ, αφού όλα αυτά αποτελούν κατευθύνσεις της, στο όνομα του ανταγωνισμού και της εξασφάλισης κέρδους των μονοπωλίων, μέσα από τη δική μας εξαθλίωση. Ας το θυμόμαστε αυτό στις Ευρωεκλογές. Έχουμε κι εμείς ευθύνη.
Τα φερέφωνα της πολιτικής του κεφαλαίου στο Δήμο ανεξαρτήτως απόχρωσης:
Ο Δήμαρχος λέει για τα διόδια πως «είναι απαράδεκτο» και δε θα επιτρέψει να πληρώνουν οι πολίτες των Μεγάρων για τη μετακίνησή τους εντός των ορίων του δήμου. Και εκτός δήμου τι γίνεται; Πώς θα τα πληρώνουν; Μήπως αμφιβάλλει κανείς πως αργά ή γρήγορα, ακόμα κι αν δεχτεί η εταιρεία να κάνει «ευκολύνσεις», θα βρεθεί τρόπος να καλύψει τη «χασούρα της» πάλι από τη δική μας τσέπη; Τα ίδια είπαν και οι άλλοι της αντιπολίτευσης. Ο κ. Δέσκος του ΣΥΡΙΖΑ μάλιστα, πρότεινε προσφυγή στο ευρωπαϊκό δικαστήριο λέγοντας πως πρώτα πρέπει να εξασφαλίσει η εταιρεία παράδρομους και μετά να επιβάλει διόδια! Όποιος έχει δηλ. λεφτά να κινείται στις εθνικές οδούς κι όποιοι δεν έχουν να ταλαιπωρούνται στους παράδρομους, άσχετα αν έχουν πληρώσει διπλά και τριπλά γι’ αυτούς τους δρόμους!
Το ΚΚΕ καλεί το λαό των Μεγαρέων να σκεφτεί πολύ προσεκτικά τι λένε και πώς προσπαθούν να τον ξεγελάσουν. Να ακούσει τι λέει το ΚΚΕ, το μόνο κόμμα που ποτέ δεν τον γέλασε και που πάντα έδινε και δίνει αγώνα ενάντια σε καθετί που τον εξαθλιώνει.
Έχουμε πληρώσει πολλές φορές αυτούς τους δρόμους, όχι μόνο με τους άμεσους φόρους αλλά και μέσα από τα τέλη κυκλοφορίας, μέσα από το ειδικό τέλος στη βενζίνη και άλλα. Το ΚΚΕ έχει ανοίξει πολλές φορές τα διόδια καλώντας το λαό να αγωνιστεί για:
Την κατάργηση όλων των διοδίων.
Την ελεύθερη και ασφαλή μεταφορά του λαού σε όλους τους οδικούς άξονες.
Κατάργηση των απαράδεκτων συμβάσεων παραχώρησης.
Δωρεάν σύγχρονες μεταφορές με την αποκλειστική ευθύνη του κράτους, χωρίς να επιβαρύνεται ο λαός και το περιβάλλον.
Κάποιοι θα πουν πως αυτά είναι ουτοπίες ή ότι δε θα δεχτεί καμιά κυβέρνηση να το κάνει, αφού έτσι θα διώξει τα κεφάλαια και θα σταματήσει η ανάπτυξη, θα έχουμε μεγαλύτερη ανεργία κλπ. Θα υποκύψουμε λοιπόν στο δίλημμα «εξευτελιστικοί μισθοί, για ενίσχυση της ανάπτυξης ή ικανοποιητικοί μισθοί που θα διώξουν τις επενδύσεις και θα βουλιάξουμε στην ανεργία;» Όλα τα κόμματα με τον έναν ή άλλο τρόπο καλούν το λαό να διαλέξει το πρώτο. Αυτή είναι η μεγαλύτερη παγίδα για το λαό. Εμείς, μόνο μια συζήτηση έχουμε να κάνουμε, σε μια κατεύθυνση πρέπει να προσανατολιστούμε:
Το ΚΚΕ λέει πως μόνη διέξοδος για το λαό, για μας, είναι να παλέψουμε για να πάρουμε εμείς την εξουσία στα χέρια μας. Να διαγράψουμε το χρέος που μας βαραίνει, να καταργήσουμε τα μονοπώλια που μας πνίγουν, να πετάξουμε κάθε μορφή αστικής διακυβέρνησης και να γίνουμε αφέντες στον πλούτο που παράγουμε. Αφέντες σε μια κοινωνία που θα ικανοποιεί όλες μας τις ανάγκες. Αφέντες σε έναν κόσμο που μας αξίζει.