Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Γιουροβίζιον 1976. Όταν η μνήμη μας δεν είχε ακόμα εξασθενίσει...

Από: makrinos22@yahoo.com
To 1976, δύο χρόνια μετά την Τουρκική Εισβολή στην Κύπρο, η Ελλάς συμμετείχε στο Διαγωνισμό της Γιουροβίζιον πολύ αλλοιώτικα. Ήταν μια εποχή που τον Έλληνα δεν τον απασχολούσαν τα δάνεια και οι καταθέσεις στο εξωτερικό.... Ήταν η εποχή, που στην καρδιά του κάθε Έλληνα πατριώτη βρισκόταν η Κύπρος και στην μνήμη του η βάρβαρη Τουρκική Εισβολή του 1974 και η κατοχή του 37% του εδάφους του νησιού, που απετέλεσε το τέλος της Χούντας και την απαρχή της μεταπολίτευσης.
Τότε, το 1976, η Ελλάδα τάραξε τα νερά της Γιουροβίζιον με το τραγούδι " ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ". Ένα τραγούδι που στιγμάτιζε το βάρβαρο βιασμό της Ελευθερίας της Κύπρου από τους Αττίλες, και καταδείνυε τη γενοκτονία και την εθνοκάθαρση του 37% του νησιού από τους αιμοσταγείς Τούρκους εισβολείς.
Και η Ελλάδα της Μαρίζας Κωχ χάλασε το πάρτυ των υπολοίπων Ευρωπαίων. Η Τουρκία για διαμαρτυρία, δε συμμετείχε εκείνη το χρονιά στο διαγωνισμό !!! Βλέπετε το θράσος είναι διαχρονικά, βασικό χαρακτηριστικό των Τούρκων. Και όπως είχε το θράσος τότε να διαμαρτύρεται ο Αττίλας, έτσι και σήμερα έχει το θράσος να μιλά για δήθεν "απομόνωση των Τουρκοκυπρίων", καθώς επίσης και να διεκδικεί το μισό Αιγαίο...
Σήμερα, η Ελλάδα μας αποδομείται κυρίως λόγω πνευματικής πενίας, ενώ η Γιουροβίζιον έχει καταντήσει σε μεγάλο βαθμό ένα τσίρκο ηλιθίων και ανωμάλων.

Ακολουθούν οι στίχοι...

Παναγιά μου, Παναγιά μου!
Στίχοι: Μιχάλης Φωτιάδης.
Μουσική: Μαρίζα Κωχ.
Πρώτη εκτέλεση: Μαρίζα Κωχ

Κάμπος γεμάτος πορτοκάλια, όι-όι, μάνα μου!
Που πέρα ως πέρα απλώνετ' η ελιά
Γύρω χρυσίζουν τ' ακρογιάλια, όι-όι, μάνα μου!
Και σε θαμπώνει, θαμπώνει η αντηλιά.

Στον τόπο αυτό όταν θα πάτε, όι-όι, μάνα μου!
Σκηνές αν δείτε, αν δείτε στη σειρά
Δε θα 'ναι κάμπινγκ για τουρίστες, όι-όι, μάνα μου!
Θα 'ναι μονάχα, μονάχα προσφυγιά

Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου!
....
Κι αν δείτε ερείπια γκρεμισμένα, όι-όι, μάνα μου!
Δεν θα 'ναι απ' άλλες, απ' άλλες εποχές
Από ναπάλμ θα 'ναι καμένα, όι-όι, μάνα μου!
Θα 'ναι τα μύρια χαλάσματα του χτες

Κι αν δείτε γη φρεσκοσκαμμένη, όι-όι, μάνα μου!
Δεν θα 'ναι κάμπος, 'ναι κάμπος καρπερός
Σταυροί θα είναι φυτεμένοι, όι-όι, μάνα μου!
Που τους σαπίζει, σαπίζει ο καιρός

Παναγιά μου, Παναγιά μου, παρηγόρα την καρδιά μου!

...και το βίντεο, στο youtube...