Από: nikthegreek53@hotmail.com
ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ
Σήμερα 6 Δεκεμβρίου του 2010 εμείς οι μαθητές του 2ου γενικού λυκείου Μεγάρων καταφεύγουμε σε κατάληψη του κτηρίου που στεγάζει το 2ο γενικό λύκειο με πρωτοβουλία των προέδρων των τμημάτων της Β λυκείου για να αποδώσουμε για άλλη μια φορά φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Αλέξη Γρηγορόπουλο που απεβίωσε μετά από πυρά αστυνομικού. Με αυτήν την ευκαιρία θέλουμε επίσης να εκφράσουμε τη δυσαρέσκεια μας για ορισμένα θέματα που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου αλλά και γενικά του όλου συστήματος διαπαιδαγώγησης.
Τα ΑΙΤΗΜΑΤΑ/ΠΑΡΑΠΟΝΑ μας είναι τα ακόλουθα:
1)Την επιείκεια των καθηγητών ως προς την ώρα προσέλευσης των μαθητών.
2)Έλεγχος της ποιότητας και των τιμών των προϊόντων του κυλικείου μετά από αναρίθμητα παράπονα μαθητών για την τήρηση της υγιεινής.
3)Η σωστή οργάνωση μιας εκπαιδευτικής διδασκαλίας όπου δεν θα ωθεί τους μαθητές στα φροντιστήρια, όχι σαν την περσινή που έλειπε σημαντικά η οργάνωση.
4) Αναγραφή της κατεύθυνσής μας στο πτυχίο
5) Αρνούμαστε την διδασκαλία μαθημάτων κατεύθυνσης από ακατάλληλους να μεταδώσουν γνώσεις καθηγητές. Άμεση βελτίωση του ελέγχου καταλληλότητας των εκπαιδευτικών.
6) Ενάντια στο νομοσχέδιο που θέλει τους μαθητές να παραδίδουν μηχανογραφικό δελτίο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις(συγκεκριμένα τον Μάρτη)
7) ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ στο να κατεδαφίσουμε τα τείχη των καταναγκασμών: του εκφοβισμού των μαθητών με πλέον ανύπαρκτα μέσα σωφρονισμού (π.χ. ποινολόγιο), των απουσιών, των εσωτερικών κανονισμών του κουδουνιού-τρομοκράτη, του «πέρνα έξω»!
8) ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ της ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ αξιολόγησης των μαθητών (π.χ. το ακραίο εξεταστικό σύστημα), το οποίο αναπτύσσει προφανώς εν αγνοία σας τη βαθμοθηρική διάθεση μεταξύ των μαθητών, προκαλεί ένα έντονο ανταγωνιστικό κλίμα μεταξύ τους, ενώ ταυτόχρονα γεννάει το στρες και κατ’ επέκταση, συχνά τους στιγματίζει με πρώιμη κατάθλιψη.
9) Η παροχή ενός Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού έστω στην τρίτη λυκείου όπου καθίσταται αναγκαία, αλλά και γενικότερα στις τάξεις του λυκείου (όπου θα ήταν αποδεδειγμένα εξαιρετικά χρήσιμη) είναι … ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ!
10) Είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η εισαγωγή περισσότερων πολιτικοκοινωνικού περιεχομένου μαθημάτων που θα δημιουργήσουν κυριολεκτικά ενεργούς πολίτες με πραγματική κριτική σκέψη!
11) Ουσιαστική απαγόρευση καπνίσματος και χρήση κινητών ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ως προς παραδειγματισμό των νεοτέρων.
12) ΑΜΕΣΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ… ελεύθερη διακίνηση/έκφραση ιδεών.
13) ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ: πολιτικές σκοπιμότητες, τάσεις αποπροσανατολισμού της νεολαίας, προπαγάνδα, διαφήμιση.
14) Τη μεταφορά του καπνιστήριου των καθηγητών μετά από παράπονα του προέδρου του Α’1
15) ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ: στείρες γνώσεις (αναχρονιστικές και άχρηστες)