Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ): http://megara-press.blogspot.com/2010/12/blog-post_430.html
Από: animallblogger@gmail.com
Γράφει ο animmall blogger...
Σχετικά με δημοσίευμα στο blog megarapress για κάποια αιτήματα του Προεδρείου του ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΡΩΝ για τα οποία έκαναν κατάληψη.
Αιτήματα τα οποία είναι άκρως απαιτητά να πραγματοποιηθοπύν στο σχολείο τους για την καλυτέρευση του σχολικού βιωτικού επιπέδου ττων μαθητών. Κάνοντας μια βόλτα από το σχολείο αυτό δια γυμνού οφθαλμού κατανοείς όλα όσα αναφέρονται στο αρθρο του. Προβληματικές συνθήκες υγιεινής στις τουαλέτες, στατικότητα του κτιρίου, άθλια εξωτερική εμφάνιση, έλειψη πραγματικών εργαστηρίων για την σωστή κατάρτιση των μαθητών κ.α.
Επειδή πέρασα και εγώ από αυτό το σχολείο μπορώ να τους κατανοήσω, γιατί οι συνθήκες πρίν 5 και 10 και 20 χρόνια ακόμα, είναι οι ίδιες και αναλοίωτες.
Το πρόβλημα όμως έχει πολλές πλευρές εάν θέλουμε να το θίξουμε αντικειμενικά Κε Πρόεδρε. Ο συνδυασμός πολιτείας, διεύθηνσης του σχολείου, καθηγητών, γονέων κυρίως, αλλά και των μαθητών είναι το μείγμα της ευθύνης για την κατάσταση που βρίσκεται σήμερα το σχολείο σας. Ευθύνη κυρίως, όλοι θα βιαστούν να πουν, πως έχει η πολιεία που δεν ενδιαφέρεται για τους νέους και την εκπέδευσή τους. Όλοι θα ρίξουν το εύκολο ''μπαλάκι'' στο άγνωστο κράτος που όντως δεν δίνει καμία σημασία για την παιδεία της χώρας μας. Αντιθέτως όμως θα πρέπει να ανατρέξουμε όλοι οι προαναφερόμενοι στοκάποιο δημοσίευμα στο blog megarapress του Προέδρου του ΕΠΑΛ Μεγάρων το παλαιό Τεχνικό Λύκειο, ο Κος Φυλακτός μας αναφέρει υς πραγματικά αρμόδιους της επίλυσης των προβλημάτων που κυρίως είναι, όλοι αυτοί που ζούν μέσα στο ''μικροκράτος'' του Σχολείου. Ξεκινώντας από τον Διευθυντή και τους διδάσκοντες καθηγητές τους οποίους, (όχι όλους αλλά δυστυχώς την πλειοψηφία), βολεύει όλο αυτό το σύστημα του ΜΗ ΕΛΕΓΧΟΥ διότι έρχονται τυπικά στο μάθημα, τυπικά κάνουν την ώρα του μαθήματος και φεύγουν. ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΝΤΑΣ. Ποιος είναι αρμόδιος να τους ελέγχει αυτούς??? Κυρίως ο Διευθυντής. Αλλά???
Με την σειρά τους οι γονείς κατά την γνώμη μου, αλλά και πολλών άλλων, οι οποίοι ΑΠΕΧΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ από κάθε σχολική διαδικασία (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις) έχουν και το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης της κατάστασης. Ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων είναι ένα πολύ ισχυρό όργανο για κάθε σχολείο. Φυσικά εάν λειτουργεί. Μπορεί να διεκδικεί κονδύλια για εκδηλώσεις ενημερωτικού ενδιαφέροντος, να κάνει δράσεις για την συλλογή χρημάτων για εκτέλεση εργασιών προ΄ς όφελος του σχολείου και άλλες πολλές ενέργειες. Κύριο σκοπό έχουν όλα αυτά η ευασθητοποιηση και ενεργοποίηση των παιδιών κυρίως. Ο κύριος ρόλος του Συλλόγου όμως είναι εμμέσως ''ελεγκτικός'' για το σχολείο, με την έννοια της καλής συνεργασίας με το διδακτικό προσωπικό και την διεύθηνση, για την ομαλή λειτουργεία του.
Το δικό τους μερίδιο όμως για την υπάρχουσα κατάσταση έχουν και οι ίδιοι οι μαθητές οι οποίοι για το μόνο που ενδιαφέρονται είναι πότε θα έρθει το Σαββατοκύριακο και το πότε θα πάνε πενθήμερη εκδρομη στην τρίτη Λυκείου. Ποτέ κανένας μαθητής δεν ενδιαφέρθηκε να προσέξει τον προαύλιο χώρο και τις ζημιές που γίνονται. Όλες οι φθορές που γίνονται στις τάξεισ ποιός τις δημιουργεί Πρόεδρε? Τις τουαλέτες ποιός τις χρησιμοποιεί για να τις καταστρέψει ή να τις βρωμίσει? Για την καθαριότητα ποιός ΄΄φροντίζει'' να έχει αρκετή δουλειά η καθαρίστρια? Ποιός βρε παιδιά?
Καλή η κατάληψη αλλά η αυτοκριτική είναι πιο εποικοδομιτική στην προκειμένη.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:
1. Ενεργοποιήστε δυναμικά τον Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων προκειμένου να τους βάλετε μπροστάρηδες στις διεκδικείσεις σας.
2. Με αυτοέλεγχο από το 15μελές ώστε να μειωθούν οι ζημιές εντός και εκτός του κτιρίου.
3. Πίεση στην διεύθυνση για την εκτέλεση των υποχρεωτικών τουλάχιστον (καθαριότητα, υγιεινή, πρωτοβάθμια περίθαλψη)
4. Προτάσεις λογικές προς την διεύθυνση με ταυτόχρονο έλεγχο εάν προωθούνται ή όχι στα ανώτερα κλιμάκια.
5. Πρωσοπικές προτωβουλίες για την καθαριότητα, την τάξη και την ευπρέπια του Σχολείου. π.χ. μία ημέρα τον μήνα να γίνεται καθαρισμός ολόκληρου του κτιρίου μέσα και έξω από τους ίδιους τους μαθητές σαν δράση του σχολείου χωρίς απουσίες.
6. Το Γεωπωνικό κομμάτι να ασχοληθεί ενεργά με τον καλοπισμό του προαύλιου χώρου ώστε να πάρει άλλη όψη και όχι την απαίσια σημενρινή.
Και άλλα πολλά που σίγουρα τα παιδιά με την φαντασία που διαθέτουν θα μπορούν να αλλάξουν την εικόνα μέσα και έξω από το σχολείο έτσι ώστε να γίνει ουσιαστικά ένα σχολείο που να παρέχει εκπαίδευση.
Εγω Πρόεδρε θα ξεκινούσα με τα του οίκου μου. Με το τί γινεται ή δεν γινεται μέσα στο 15μελές μου. Εκεί κρύβεται όλο το STORY. Το οποίο έχει γίνει TOY STORY με όλα τα 15μελή όλων των σχολείων. Που πάντα νομίζουν τα υπόλοιπα μέλη του 15μελούς ότι μπορεί να παίζει με την θέση που έχει ο καθένας και μόνο ο Πρόεδρος είναι ο υπεύθυνος για όλα.
Προχώρα Πρόεδρε, καλά το πας.
Με αγάπη σε όλους
τους ενεργούς μαθητές....
animallblogger...