Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Η ΑΝΝΑ Μ. ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΝΙΚΟΛΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Από: annyramath@yahoo.gr
Αγαπητοί διαχειριστές των blogs «Megara press», «Megara today»,
«Megaramme». Απ’ τις δύο διαστρεβλωμένες και άτοπα, λαϊκίστικες "ταπεινωτικές" απαντήσεις (προσωπική μου άποψη), του κου. Ν. Νικόλιζα, προς τον πολιτισμό της πόλης των Μεγάρων, δεν μου επιτρέπετε να συνεχίσω. Διότι νομίζω, πως έχει ξεπεράσει κάθε ανθρώπινη και παράλληλα δημοσιογραφική δεοντολογία!

Αφήνω πλέον το αναγνωστικό κοινό σας, να κρίνει για την πορεία των πραγμάτων στο πολιτισμό της πόλης των Μεγάρων, και το σκοπό/στόχο του καθένα μας, καθώς ξεκάθαρα φαίνεται μέσα απ’ τις αναρτήσεις των κειμένων μας.

Σας ευχαριστώ και πάλι για την φιλοξενία των, κατά καιρούς, κειμένων που σας στέλνω.
Παρακαλώ, δεχτείτε τα ταπεινά μου συγχαρητήρια, για το έργο της κοινωνικής αφύπνισης που προσφέρετε στο τόπο.
Με εκτίμηση.
Άννα Μ.

Υ.Γ.
1. Το μήνυμα ετούτο είναι προσωπικά για εσάς.
2. Το όνομά μου είναι: Άννα Μ..... και φυσικά δεν θα με ενοχλούσε να αναρτηθεί, απλά, νομίζω πως το επίθετό μου είναι "άγνωστο" στο Μεγαρικό λαό και άλλωστε, ο σκοπός των κειμένων μου (όπως ήδη θα έχετε αντιληφτεί) δεν έχει την μορφή της προσωπικής διαφήμισης είτε την όποια κοινωνική, ή εμπορική αξία προς το δικό μου όφελος...
Με εκτίμηση.
Άννα Μ.