Από: vazaios@hol.gr
Καλή Χρονιά!
Αίσχος !!! Ο λαός μας δεν τρώει κουτόχορτο, σίγουρα όμως τρώει βατόμουρο και μάλιστα κόκκινο, φαντάσου να είχαν και παντεσπάνι στο ράφι τα S/M Α-Β σε τι τιμές θα μας το πούλαγαν...
Δεν παίρνω σε καμμία περίπτωση την πλευρά του πωλητή αλλά δεν νομίζω ότι με 18000 κωδικούς που πουλάει η εν λόγω αλυσίδα της ξέφυγαν 2-3 κωδ παραμονές πρωτοχρονιάς και αυτό αποτελεί δημόσια διαπόμπευση.
Πιστεύω ότι αυτό που αποτελεί μεγάλο αγκάθι για τους καταναλωτές από τις αλυσίδες S/M γενικότερα είναι η αισχροκέρδια στο βωμό της υψηλής ανεξέλεγκτης κερδοφορίας που εφαρμόζουν με τις πλάτες των εκάστοτε κυβερνώντων.
Πρέπει να ξέρει ο καταναλωτής ότι στο 95% των ειδών που πωλούν οι αλυσίδες το περιθώριο μικτής κερδοφορίας ανά κωδικό αγγίζει το 200% εκεί θα πρέπει να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον όλων των εμπλεκομένων για να υπάρχουν φθηνότερα αγαθά στα ράφια, και όχι περισσότερα χρήματα στις τσέπες των αλυσίδων.
Ρίξτε μια ματιά στους ισολογισμούς τους για το 2007-2008 κ αργότερα του 2009 και θα καταλάβετε...
MEGARA PRESS: Καλή χρονιά και σε σένα. Λίγο πριν τα χριστούγεννα γράψαμε ότι θα πρέπει να έχουμε το νου μας αυτές τις μέρες γιατί οι μέρες είναι γιορτινές και οι έμποροι πονηροί! Το θυμάσε; Το κόκκινο βατόμουρο θα μπορούσε να ήταν ένα οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Η κερδοφορία που αναφέρεις έχει άμεση σχέση με το θέμα της διαφορετικής τιμής του ραφιού με την απόδειξη. Έχετε ακούσει ποτέ το αντίστροφο; Γιατί τα "λάθη" είναι πάντα εις βάρος του πελάτη;
Δεν πρόκειται για διαπόμπευση. Οι εποχές που ο κόσμος το βούλωνε πέρασε. Όλα πρέπει να βγαίνουν στην φόρα και ειδικά όταν έχουν να κάνουν με την τσέπη μας. Φυσικά και αυτά που αναφέρεις εσύ. Κανένα λάθος δεν δικαιολογείται γιατί υπάρχει προσωπικό που ασχολείται μόνο με αυτή την δουλειά, δηλαδή με τις τιμές στο ράφι.
Κάποτε είχαμε τον μπακάλη και με τον τρόπο μας τον κάναμε να βάλει λουκέτο. Τα supermarkets αρχικά εκτός Μεγάρων και έπειτα εντός ικανοποίησαν την ξενομανία του Μεγαρίτη και εκδήλωσαν την κακία του απέναντι στον ντόπιο επιχειρηματία. Τώρα που έχουμε σχεδόν μόνο πολυκαταστήματα που εξάγουν τον τζίρο τους, δηλαδή τα ωραία μας λεφτά, δεν πρέπει να επαναπαυτούμε στο δυνατό τους brand name. Πρέπει να έχουμε τα μάτια μας 14!
Καλή Χρονιά!
Αίσχος !!! Ο λαός μας δεν τρώει κουτόχορτο, σίγουρα όμως τρώει βατόμουρο και μάλιστα κόκκινο, φαντάσου να είχαν και παντεσπάνι στο ράφι τα S/M Α-Β σε τι τιμές θα μας το πούλαγαν...
Δεν παίρνω σε καμμία περίπτωση την πλευρά του πωλητή αλλά δεν νομίζω ότι με 18000 κωδικούς που πουλάει η εν λόγω αλυσίδα της ξέφυγαν 2-3 κωδ παραμονές πρωτοχρονιάς και αυτό αποτελεί δημόσια διαπόμπευση.
Πιστεύω ότι αυτό που αποτελεί μεγάλο αγκάθι για τους καταναλωτές από τις αλυσίδες S/M γενικότερα είναι η αισχροκέρδια στο βωμό της υψηλής ανεξέλεγκτης κερδοφορίας που εφαρμόζουν με τις πλάτες των εκάστοτε κυβερνώντων.
Πρέπει να ξέρει ο καταναλωτής ότι στο 95% των ειδών που πωλούν οι αλυσίδες το περιθώριο μικτής κερδοφορίας ανά κωδικό αγγίζει το 200% εκεί θα πρέπει να επικεντρωθεί το ενδιαφέρον όλων των εμπλεκομένων για να υπάρχουν φθηνότερα αγαθά στα ράφια, και όχι περισσότερα χρήματα στις τσέπες των αλυσίδων.
Ρίξτε μια ματιά στους ισολογισμούς τους για το 2007-2008 κ αργότερα του 2009 και θα καταλάβετε...
MEGARA PRESS: Καλή χρονιά και σε σένα. Λίγο πριν τα χριστούγεννα γράψαμε ότι θα πρέπει να έχουμε το νου μας αυτές τις μέρες γιατί οι μέρες είναι γιορτινές και οι έμποροι πονηροί! Το θυμάσε; Το κόκκινο βατόμουρο θα μπορούσε να ήταν ένα οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Η κερδοφορία που αναφέρεις έχει άμεση σχέση με το θέμα της διαφορετικής τιμής του ραφιού με την απόδειξη. Έχετε ακούσει ποτέ το αντίστροφο; Γιατί τα "λάθη" είναι πάντα εις βάρος του πελάτη;
Δεν πρόκειται για διαπόμπευση. Οι εποχές που ο κόσμος το βούλωνε πέρασε. Όλα πρέπει να βγαίνουν στην φόρα και ειδικά όταν έχουν να κάνουν με την τσέπη μας. Φυσικά και αυτά που αναφέρεις εσύ. Κανένα λάθος δεν δικαιολογείται γιατί υπάρχει προσωπικό που ασχολείται μόνο με αυτή την δουλειά, δηλαδή με τις τιμές στο ράφι.
Κάποτε είχαμε τον μπακάλη και με τον τρόπο μας τον κάναμε να βάλει λουκέτο. Τα supermarkets αρχικά εκτός Μεγάρων και έπειτα εντός ικανοποίησαν την ξενομανία του Μεγαρίτη και εκδήλωσαν την κακία του απέναντι στον ντόπιο επιχειρηματία. Τώρα που έχουμε σχεδόν μόνο πολυκαταστήματα που εξάγουν τον τζίρο τους, δηλαδή τα ωραία μας λεφτά, δεν πρέπει να επαναπαυτούμε στο δυνατό τους brand name. Πρέπει να έχουμε τα μάτια μας 14!