Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

I am a Gummy Bear...

Γράφει ο ηλεκτρονικός ρεπόρτερ
Οι Έλληνες διαφημιστές έκαναν και πάλι το θαύμα τους. Πήραν έναν αηδιαστικό παιδικό ήρωα και τον έβαλαν να κάνει τον μαθητή που θέλει...το παριζάκι του να είναι ΥΦΑΝΤΗΣ!
Το αρκουδάκι που πρωταγωνιστεί και έχει το χρώμα του κακού (πράσινο δηλαδη γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο..!) είναι διάσημο στο εξωτερικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι προκαλεί θετική εντύπωση σε όλους. Οι πλυμμένοι εγκέφαλοι των κατοίκων των μεγαλουπόλεων δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι αυτό το πράσινο γλοιώδες κακομουτσούνο πράγμα είναι ότι κακόγουστο μπορεί να μπει στα σπίτια μας μέσω των τηλεοράσεων. Στην αρχή προκαλεί χαμόγελο αλλά σαν παιδικός ήρωας αν συγκριθεί με τους καλαίσθητους ήρωες του Disney γίνεται αντιληπτό ότι η βιομηχανία κατασκευής σύγχρονων παιδικών ηρώων θέλει να παρουσιάσει νέα ήθη στα παιδιά...
Άλλο blog δεν έχει ασχοληθεί με το θέμα αλλά είναι καιρός. Προσέξτε τις παρακάτω φωτογραφίες και δείτε τις τρομακτικές διαφορές. Από την μία ο Μίκυ Μάους και ο Ντόναλντ και από την άλλη το χοντρό πράσινο κακόγουστο ανθρωπάκι με το δαγκωμένο αυτί:
http://l.yimg.com/a/i/us/sch/cn/v/v3/w869/1344005_320_240.jpeg
Οι σύγχρονοι παιδικοί ήρωες στην πλειοψηφία τους είναι άσεμνοι, άκομψοι, έχουν περίεργο πρόσωπο και σώμα, φωνές που δεν παραπέμπουν στο είδος τους (π.χ. ηλεκτρικές φωνές) και σημεία του σώματός τους είναι εμφανή χωρίς να πρέπει για την ιδιότητα τους... Τέλος προσέξτε τα δόντια του... Είναι σαν του λύκου! Ο Ντόναλντ και ο Μίκυ μεγάλωσαν γενιές και γενιές παιδιών και δεν έχουν καμία σχέση με το πράσινο έκτρωμα. Σεμνοί, με διαμορφωμένες αλλά ανθρώπινές φωνές, με κανονικό βηματισμό και αξιοπρέπεια.
Η εταιρία με τα αλλαντικά έχει δώσει πολλά χρήματα για να αποκτήσει τα δικαιώματα της προβολής του συγκεκριμένου τηλεοπτικού σποτ που θα δείτε παρακάτω. Είναι μια ανώνυμη εμπορική εταιρία που έχει δικαίωμα να διαθέσει τα χρήματα της όπου θέλει. Αφού επιθυμεί όμως να εισέρχεται η προβολή του προϊόντος της μέσα στα ελληνικά νοικοκυριά και εφόσον απευθύνεται σε παιδιά, θα πρέπει να φροντίζει το τελικό αποτέλεσμα να είναι λιγότερο αηδιαστικό...
Πάντως η εταιρία ΥΦΑΝΤΗΣ στο παρελθόν έχει προβάλλει πολύ καλύτερα και ποιοτικότερα διαφημιστικά σποτς. Δείτε πρώτα την πράσινη αηδία και έπειτα το παλιό και θα καταλάβετε την διαφορά: