Από: makrinos22@yahoo.com
Καλησπέρα.
Θα ήθελα να σας προτείνω τώρα που οι πολιτικοί μας είναι κοντά μας και έχουμε πολλές και διάφορες δεσμεύσεις, να μπορέσουμε να αποσπάσουμε την δέσμευση ότι δεν θα επιτραπεί στην ιδιωτική εταιρία που ανέλαβε την διαχείρηση της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου να εγκαταστήσει νέα διόδια στην αερογέφυρα της Πάχης.
Η "Ολυμπία οδός" ανέλαβε τη διαχείριση ενός δρόμου εν λειτουργεία, εν αντιθέσει με την "Αττική οδό" που κατασκεύασε εξ'αρχής όλο το έργο. Η πρόσβαση στην εργασία όλων των συμπολιτών που εργάζονται στο Θριάσιο και την Αθήνα πρέπει να συνεχίσει να είναι ελεύθερη. Επίσης θα υπάρξει ζημιά στα καταστήματα της Πάχης αν ο Αθηναίος η ο διερχόμενος αναγκαστεί να πληρώνει σε κάθε είσοδο και έξοδο από τον δρόμο. Πολλοί δεν θα θέλουν να δίνουν "κοροϊδίστικα" λεφτά. Πιθανό η ιδέα των διοδίων να απομακρύνει επισκέπτες από τα Μέγαρα, και να έχουμε επιπτώσεις στην όλη οικονομική ζωή της περιοχής. Καλό θα ήταν η εταιρία αυτή να κάνει γνωστές τις προθέσεις της και να ζητήσουμε από τους πολιτικούς μας δεσμεύσεις ότι δεν θα επιβαρυνθούν άλλο τα οικονομικά μας προς ώφελος κάποιων εργολάβων...
Ευχαριστώ..
Καλησπέρα.
Θα ήθελα να σας προτείνω τώρα που οι πολιτικοί μας είναι κοντά μας και έχουμε πολλές και διάφορες δεσμεύσεις, να μπορέσουμε να αποσπάσουμε την δέσμευση ότι δεν θα επιτραπεί στην ιδιωτική εταιρία που ανέλαβε την διαχείρηση της εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου να εγκαταστήσει νέα διόδια στην αερογέφυρα της Πάχης.
Η "Ολυμπία οδός" ανέλαβε τη διαχείριση ενός δρόμου εν λειτουργεία, εν αντιθέσει με την "Αττική οδό" που κατασκεύασε εξ'αρχής όλο το έργο. Η πρόσβαση στην εργασία όλων των συμπολιτών που εργάζονται στο Θριάσιο και την Αθήνα πρέπει να συνεχίσει να είναι ελεύθερη. Επίσης θα υπάρξει ζημιά στα καταστήματα της Πάχης αν ο Αθηναίος η ο διερχόμενος αναγκαστεί να πληρώνει σε κάθε είσοδο και έξοδο από τον δρόμο. Πολλοί δεν θα θέλουν να δίνουν "κοροϊδίστικα" λεφτά. Πιθανό η ιδέα των διοδίων να απομακρύνει επισκέπτες από τα Μέγαρα, και να έχουμε επιπτώσεις στην όλη οικονομική ζωή της περιοχής. Καλό θα ήταν η εταιρία αυτή να κάνει γνωστές τις προθέσεις της και να ζητήσουμε από τους πολιτικούς μας δεσμεύσεις ότι δεν θα επιβαρυνθούν άλλο τα οικονομικά μας προς ώφελος κάποιων εργολάβων...
Ευχαριστώ..
MEGARA PRESS: Σύμφωνα με δικές μας πληροφορίες το σύστημα που θα πληρώνουμε διόδια σε κάθε έξοδο ανάλογα με την απόσταση που διανύσαμε θα αργήσει πολύ. Η νέα γέφυρα που βλέπουμε να υψώνει το ανάστημα της δεν συνδέεται με την λειτουργία σταθμού διοδίων.
Όταν θεσπίστηκαν τα διόδια (πολλαααά χρόνια πριν) είπαν οι τότε κυβερνώντες ότι θα πάψουν να υπάρχουν όταν αποπληρωθούν τα δάνεια ή γίνει η απόσβεση του έργου. Δεν έκλεισαν όμως! Έμειναν και έτσι γέμισαν πολλές τσέπες άχρηστων συνδικαλιστών, επαγγελματιών τεμπέληδων και κομματόσκυλων. Πριν μπουν οι μπάρες έδιναν οι οδηγοί τα μισά στο χέρι στον υπάλληλο και έφευγαν χωρίς απόδειξη... Έτσι φτιάχτηκαν βίλες, αγοράσθηκαν αυτοκίνητα, παντρεύτηκαν γιοι και κόρες και η χώρα πήγαινε μπροστά...
Πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε. Αναλογικό τρόπο πληρωμής και να δίνουμε το σωστό αντίτιμο στα διόδια της Ελευσίνας ή το σύστημα που υπάρχει τώρα που μπαίνεις και βγαίνεις από την Εθνική σε κάθε έξοδο χωρίς να πληρώσεις; Σκέψου ότι κάθε μέτρο έχει θετικές και αρνητικές συνέπειες. Πάντως η διαδρομή Ελευσίνα - Πάχη - Ελευσίνα μπορεί και να κοστίζει το ίδιο, απλά να γίνεται ο τρόπος πληρωμής σε 2 δόσεις (1,40 να πας και 1,40 να γυρίσεις).
Τέλος φίλε μου να θυμάσαι το εξής: οι πολιτικοί για τους "αγωγούς" ξέρουν να βγαίνουν στον δρόμο. Για άλλα θέματα που αφορούν τον απλό κοσμάκη δεν σηκώνονται από τα γραφεία τους. Μόνο αν τα συμφέροντα που εξυπηρετούν τους το ζητήσουν και τους τάξουν πριμ!