Έχει κατασκευαστεί παράλληλα της εθνικής οδού, λεωφόρος που μπορεί να λύσει το πρόβλημα στην διέλευση τον βαρέων οχημάτων. Για λιγοστούς κατοίκους στο Λουτρόπυργο, που διαμαρτυρήθηκαν για την διέλευση τον βαρέων οχημάτων, αμέσως βάλανε απαγορευτικό για τα φορτηγά, και η τροχαία έπιασε δουλειά. Γιατί δεν δίνουν στην κυκλοφορία τον συγκεκριμένο δρόμο, και να απαλλαγή από τα φορτηγά η πόλη της Νέας Περάμου; Όχι ότι δεν έχουν δικαιώματα οι λιγοστοί κάτοικοι, αλλά κάτι πρέπει να γίνει. Ούτε για τους οδηγούς είναι ευχάριστη διαδρομή, ειδικά όταν βρέχει, η όταν έχει λαϊκή στην Νέα Πέραμο κάθε Παρασκευή. Όσων αφορά την νέα εθνική οδό, ποιος θα επιβαρυνθεί το τίμημα τον διοδίων; Σίγουρα όχι οι ιδιοκτήτες τον φορτηγών, κάποιος άλλος θα την πληρώσει. Γράφω και με τις δύο ιδιότητες, και κάτοικος με πρόβλημα της διελεύσεις βαρέων οχημάτων, είμαι και οδηγός βαρέων οχημάτων.
Φιλικά Παναγιώτης.
Megara Press: Αγαπητέ αναγνώστη το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι είναι χιλιοειπωμένο σε αυτό το blog. Η δική σου οπτική γωνία σαφώς και είναι διαφορετική γιατί εσύ είσαι οδηγός βαρέου οχήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
Η λεωφόρος στην οποία αναφέρεσαι είναι ο παράλληλος της εθνικής οδού που ξεκινά από το ύψος του Λουτρόπυργου. Το παλιό εργοστάσιο Pascal στέκεται εμπόδιο στο να ολοκληρωθεί το ημιτελές έργο που είναι υποχρεωτικό να υφίσταται βάση των προδιαγραφών που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Κάθε κλειστός αυτοκινητόδρομος για να θεωρείταιολοκληρωμένο έργο πρέπει να περιλαμβάνει και παράλληλους άξονες δίπλα σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας.
Επειδή όμως ένας καλός δρόμος θα αποτελεί επιλογή από τους οδηγούς προκειμένου να αποφεύγουν την πληρωμή του αντιτίμου, αφήνουν ή καλύτερα δεν κυνηγούν και πολύ μια λύση στο συγκεκριμένο σημείο. Το απαγορευτικό στο οποίο αναφέρεσαι μπήκε ακριβώς για τον λόγο που πάλι ανέφερες. Χωρίς λόγο απαγόρευσαν την διέλευση των φορτηγών με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων για να οδηγήσουν με αυτό τον τρόπο τα βαρέα οχήματα στις στροφές του ΕΥΤΑΞΙΑ με απώτερο σκοπό την ταλαιπωρία των οδηγών και την φθορά των οχημάτων. Οι πινακίδες τοποθετήθηκαν στην ανηφόρα που βρίσκεται μέσα στον οικισμό γιατί οι κάτοικοι ενοχλούταν από την ηχορύπανση! Εμείς λέμε ότι πρόκειται για μία προκλητική ενέργεια της Τροχαίας σε συνεργασία με το Ταμείο Εθνικής Οδοποϊίας προκειμένου να εισπράττονται χρήματα από τα διόδια και να περαστεί το μήνυμα ότι ο ασφαλής δρόμος πρέπει να πληρώνεται. Αποτέλεσμα είναι η επιλογή ενός μη ασφαλούς και αρχαίου δρόμου να εκθέτει σε κίνδυνο την ζωή μας. ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΤΕΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ Α.Ε.
Και τώρα ερχόμαστε στο θέμα της διέλευσης των συναδέλφων σου από την Ν. Πέραμο. Είναι απαράδεκτη η κατάσταση που επικρατεί όπως ξέρεις και αυτό οφείλεται στην απαράδεκτη συμπεριφορά των οδηγών που δεν υπολογίζουν τίποτα αφού οδηγούν χωρίς να σέβονται τους περαστικούς. Εύχονται όλοι να μην χάσουμε ανθρώπινη ζωή γιατί τότε όλοι οι φορτηγατζήδες που περνάτε από το Πεύκο το λιγότερο θα νιώσετε την οργή του κόσμου. Έχουν αναφερθεί περιστατικά πολλά. Συγκεκριμένα την ώρα που τα παιδιά σχολάνε από το σχολείο που βρίσκεται πάνω στον κεντρικό δρόμο και κάποιοι ενήλικοι τους βοηθούν να περάσουν απέναντι, ανεύθυνοι οδηγοί φορτηγών δεν σταματούν ούτε στον φωτεινό σηματοδότη που ανάβει έπειτα από επιλογή του πεζού. Λίγα εκατοστά χωρίζουν ανθρώπους και λαμαρίνες, την ζωή από τον θάνατο, την σωματική ακεραιότητα από την προσωρινή ή μόνιμη αναπηρία. Ο δρόμος είναι συγκεριμένος και πρέπει να οδηγούμε όλοι μαςανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν. Η πόλη είναι πόλη και ο αυτοκινητόδρομος είναι αυτοκινητόδρομος.
Απαιτήστε να κάνετε χρήση του σημείου που αναφέρεσαι και θα διαβάσεις στο ρεπορτάζ του megara press στον παραπάνω σύνδεσμο γιατί οι λιγοστοί κάτοικοι, που είναι και γέροι και απλά θέλουν την ησυχία τους, είναι απλά λιγοστοί σε σχέση με τους χιλιάδες κάτοικους της Ν. Περάμου που βιώνουν εξαιτίας του κλάδου σας μια απάνθρωπη πραγματικότητα. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ. Επίσης να συνδυαστεί και με μονοδρόμηση έως το επίμαχο σημείο γιατί ο δρόμος στο ύψος του εργοστασίου PASCAL είναι στενός. Και σημειώστε ότι ο δρόμος που συζητάμε μπορεί να δεχτεί οχήματα πολλών τόνων. Η απαγόρευση ισχύει για άλλους λόγους τους οποίους αναφέραμε.
Φιλικά Παναγιώτης.
Megara Press: Αγαπητέ αναγνώστη το θέμα στο οποίο αναφέρεσαι είναι χιλιοειπωμένο σε αυτό το blog. Η δική σου οπτική γωνία σαφώς και είναι διαφορετική γιατί εσύ είσαι οδηγός βαρέου οχήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ
Η λεωφόρος στην οποία αναφέρεσαι είναι ο παράλληλος της εθνικής οδού που ξεκινά από το ύψος του Λουτρόπυργου. Το παλιό εργοστάσιο Pascal στέκεται εμπόδιο στο να ολοκληρωθεί το ημιτελές έργο που είναι υποχρεωτικό να υφίσταται βάση των προδιαγραφών που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία. Κάθε κλειστός αυτοκινητόδρομος για να θεωρείταιολοκληρωμένο έργο πρέπει να περιλαμβάνει και παράλληλους άξονες δίπλα σε κάθε ρεύμα κυκλοφορίας.
Επειδή όμως ένας καλός δρόμος θα αποτελεί επιλογή από τους οδηγούς προκειμένου να αποφεύγουν την πληρωμή του αντιτίμου, αφήνουν ή καλύτερα δεν κυνηγούν και πολύ μια λύση στο συγκεκριμένο σημείο. Το απαγορευτικό στο οποίο αναφέρεσαι μπήκε ακριβώς για τον λόγο που πάλι ανέφερες. Χωρίς λόγο απαγόρευσαν την διέλευση των φορτηγών με μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων για να οδηγήσουν με αυτό τον τρόπο τα βαρέα οχήματα στις στροφές του ΕΥΤΑΞΙΑ με απώτερο σκοπό την ταλαιπωρία των οδηγών και την φθορά των οχημάτων. Οι πινακίδες τοποθετήθηκαν στην ανηφόρα που βρίσκεται μέσα στον οικισμό γιατί οι κάτοικοι ενοχλούταν από την ηχορύπανση! Εμείς λέμε ότι πρόκειται για μία προκλητική ενέργεια της Τροχαίας σε συνεργασία με το Ταμείο Εθνικής Οδοποϊίας προκειμένου να εισπράττονται χρήματα από τα διόδια και να περαστεί το μήνυμα ότι ο ασφαλής δρόμος πρέπει να πληρώνεται. Αποτέλεσμα είναι η επιλογή ενός μη ασφαλούς και αρχαίου δρόμου να εκθέτει σε κίνδυνο την ζωή μας. ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΤΟ ΤΕΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΧΡΗΜΑ, ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ Α.Ε.
Και τώρα ερχόμαστε στο θέμα της διέλευσης των συναδέλφων σου από την Ν. Πέραμο. Είναι απαράδεκτη η κατάσταση που επικρατεί όπως ξέρεις και αυτό οφείλεται στην απαράδεκτη συμπεριφορά των οδηγών που δεν υπολογίζουν τίποτα αφού οδηγούν χωρίς να σέβονται τους περαστικούς. Εύχονται όλοι να μην χάσουμε ανθρώπινη ζωή γιατί τότε όλοι οι φορτηγατζήδες που περνάτε από το Πεύκο το λιγότερο θα νιώσετε την οργή του κόσμου. Έχουν αναφερθεί περιστατικά πολλά. Συγκεκριμένα την ώρα που τα παιδιά σχολάνε από το σχολείο που βρίσκεται πάνω στον κεντρικό δρόμο και κάποιοι ενήλικοι τους βοηθούν να περάσουν απέναντι, ανεύθυνοι οδηγοί φορτηγών δεν σταματούν ούτε στον φωτεινό σηματοδότη που ανάβει έπειτα από επιλογή του πεζού. Λίγα εκατοστά χωρίζουν ανθρώπους και λαμαρίνες, την ζωή από τον θάνατο, την σωματική ακεραιότητα από την προσωρινή ή μόνιμη αναπηρία. Ο δρόμος είναι συγκεριμένος και πρέπει να οδηγούμε όλοι μαςανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν. Η πόλη είναι πόλη και ο αυτοκινητόδρομος είναι αυτοκινητόδρομος.
Απαιτήστε να κάνετε χρήση του σημείου που αναφέρεσαι και θα διαβάσεις στο ρεπορτάζ του megara press στον παραπάνω σύνδεσμο γιατί οι λιγοστοί κάτοικοι, που είναι και γέροι και απλά θέλουν την ησυχία τους, είναι απλά λιγοστοί σε σχέση με τους χιλιάδες κάτοικους της Ν. Περάμου που βιώνουν εξαιτίας του κλάδου σας μια απάνθρωπη πραγματικότητα. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ. Επίσης να συνδυαστεί και με μονοδρόμηση έως το επίμαχο σημείο γιατί ο δρόμος στο ύψος του εργοστασίου PASCAL είναι στενός. Και σημειώστε ότι ο δρόμος που συζητάμε μπορεί να δεχτεί οχήματα πολλών τόνων. Η απαγόρευση ισχύει για άλλους λόγους τους οποίους αναφέραμε.