Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου
Παρασκευή απόγευμα. Ώρα περίπου 17:00. Η οικονομική κρίση δεν δείχνει να επηρρεάζει τους Έλληνες ή πιο γενικά διαμένοντες στην πρωτεύουσα και έτσι γεμίζουν τα οχήματα τους και επιλέγουν την Εθνική οδό προς Κόρινθο για να κατευθυνθούν προς τους αγαπημένους τους προορισμούς. Εκτός αυτού υπάρχουν και αυτοί που επιστρέφουν από τις δουλειές τους.
Όπως έχουμε ξαναπεί και παλιότερα πολλοί οδηγοί παρακάμπτουν τα διόδια της Ελευσίνας και μέσω του νότιου παράλληλου της Εθνικής οδού, και έπειτα της παλιάς Εθνικής οδού μέσω Μεγάρων, ξαναμπαίνουν στην Νέα Εθνική. Αυτό το δρομόλογιο ισχύει για τα Ι.Χ. και όχι για τα φορτηγά που επιλέγουν την Παλιά Εθνική μέσω 'Ευταξία".
Στον παράλληλο δρόμο της Νέας Εθνικής (και του προαστιακού) στο ύψος του Λουτρόπυργου και συγκεκριμένα στην διασταύρωση όπου ένα τούνελ οδηγεί στην Βλυχάδα, η Τροχαία κρυμμένη επιτελεί το έργο της...δηλαδή δουλεύει για τα έσοδα της Ολυμπίας Οδού Α.Ε.! Στο κάθετο δρόμο αντικρίζουμε μια γνώριμη εικόνα, το περιπολικό στημένο και ένας τροχόνομος με το μπλοκάκι του να ακουμπάει στο καπό γράφει έναν πολίτη. Η αλήθεια είναι ότι στο σημείο αυτό οι οδηγοί τρέχουν πολύ (πάνω από 100 χλμ) και η διασταύρωση είναι επίκινδυνη. Τα όρια ταχύτητας όμως είναι... ... ... 40 χλμ!!! Με 41 σε γράφουν για υπέρβαση ταχύτητας! Ένα όριο ταχύτητας που χαρακτηρίζεται εξεφτιλιστικό και προσβάλλει την νοημοσύνη μας. Δεν γνωρίζουμε αν το μπλόκο ήταν αποκλειστικά για όσους υπερέβαιναν τα όρια ταχύτητας, αλλά όπως και να έχει είναι προκλητικό. Και αυτό το λέμε γιατί:
1) η ώρα και μέρα που είχε το μπλόκο στηθεί είναι ώρα και μέρα εξόδου και επιστροφής κάποιων από τις δουλειές τους. Υπήρχε αντίστοιχο μπλόκο στην Νέα Εθνική;
2) τα όρια ταχύτητας σε κάνουν παραβάτη και τα διατηρούν για να εισπράττουν με πρόσχημα την οδική ασφάλεια και τα λιγότερα ατυχήματα. Με 4ο χλμ ποιος μπορεί να πάει σε έναν δρόμο που άνετα πας με 70-80 χλμ; Στις διασταυρώσεις το ορίο πρέπει να είναι χαμηλότερο, αλλά στον υπόλοιπο δρόμο;
3) όλοι ξέρουμε ότι το μπλόκο είχε άλλη θέση και αυτή ήταν στο σημείο όπου ο παράλληλος ξεκινάει (διαβάστε πατώντας εδώ). Επειδή δεν έβγαλαν άκρη με την αγανάκτηση του κόσμου ,και προφανώς διαπιστώσαν την αδικία, μετακόμμισαν λίχα χιλιόμετρα πιο πέρα για να συνεχίσουν το έργο τους. Το έργο αυτό δυστυχώς δείχνει να έχει μόνο εισπρακτική πλευρά...
Η θέση της Τροχαίας δεν είναι αυτή μόνο. Το κομμάτι των ευθυνών τους είναι και μέσα στην πόλη, και δεν εννοούμε τα μπλόκα κατά τις νυχτερινές ώρες. Η παρουσία ενός τροχονόμου, από τους πολλούς που έχει το τμήμα αυτή την εποχή, θα λειτούργησει ως θετικό στοιχείο και ψυχολογικά και στο πρόβλημα της ρύθμισης της κυκλοφορίας.
ΛΕΜΕ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;;
Παρασκευή απόγευμα. Ώρα περίπου 17:00. Η οικονομική κρίση δεν δείχνει να επηρρεάζει τους Έλληνες ή πιο γενικά διαμένοντες στην πρωτεύουσα και έτσι γεμίζουν τα οχήματα τους και επιλέγουν την Εθνική οδό προς Κόρινθο για να κατευθυνθούν προς τους αγαπημένους τους προορισμούς. Εκτός αυτού υπάρχουν και αυτοί που επιστρέφουν από τις δουλειές τους.
Όπως έχουμε ξαναπεί και παλιότερα πολλοί οδηγοί παρακάμπτουν τα διόδια της Ελευσίνας και μέσω του νότιου παράλληλου της Εθνικής οδού, και έπειτα της παλιάς Εθνικής οδού μέσω Μεγάρων, ξαναμπαίνουν στην Νέα Εθνική. Αυτό το δρομόλογιο ισχύει για τα Ι.Χ. και όχι για τα φορτηγά που επιλέγουν την Παλιά Εθνική μέσω 'Ευταξία".
Στον παράλληλο δρόμο της Νέας Εθνικής (και του προαστιακού) στο ύψος του Λουτρόπυργου και συγκεκριμένα στην διασταύρωση όπου ένα τούνελ οδηγεί στην Βλυχάδα, η Τροχαία κρυμμένη επιτελεί το έργο της...δηλαδή δουλεύει για τα έσοδα της Ολυμπίας Οδού Α.Ε.! Στο κάθετο δρόμο αντικρίζουμε μια γνώριμη εικόνα, το περιπολικό στημένο και ένας τροχόνομος με το μπλοκάκι του να ακουμπάει στο καπό γράφει έναν πολίτη. Η αλήθεια είναι ότι στο σημείο αυτό οι οδηγοί τρέχουν πολύ (πάνω από 100 χλμ) και η διασταύρωση είναι επίκινδυνη. Τα όρια ταχύτητας όμως είναι... ... ... 40 χλμ!!! Με 41 σε γράφουν για υπέρβαση ταχύτητας! Ένα όριο ταχύτητας που χαρακτηρίζεται εξεφτιλιστικό και προσβάλλει την νοημοσύνη μας. Δεν γνωρίζουμε αν το μπλόκο ήταν αποκλειστικά για όσους υπερέβαιναν τα όρια ταχύτητας, αλλά όπως και να έχει είναι προκλητικό. Και αυτό το λέμε γιατί:
1) η ώρα και μέρα που είχε το μπλόκο στηθεί είναι ώρα και μέρα εξόδου και επιστροφής κάποιων από τις δουλειές τους. Υπήρχε αντίστοιχο μπλόκο στην Νέα Εθνική;
2) τα όρια ταχύτητας σε κάνουν παραβάτη και τα διατηρούν για να εισπράττουν με πρόσχημα την οδική ασφάλεια και τα λιγότερα ατυχήματα. Με 4ο χλμ ποιος μπορεί να πάει σε έναν δρόμο που άνετα πας με 70-80 χλμ; Στις διασταυρώσεις το ορίο πρέπει να είναι χαμηλότερο, αλλά στον υπόλοιπο δρόμο;
3) όλοι ξέρουμε ότι το μπλόκο είχε άλλη θέση και αυτή ήταν στο σημείο όπου ο παράλληλος ξεκινάει (διαβάστε πατώντας εδώ). Επειδή δεν έβγαλαν άκρη με την αγανάκτηση του κόσμου ,και προφανώς διαπιστώσαν την αδικία, μετακόμμισαν λίχα χιλιόμετρα πιο πέρα για να συνεχίσουν το έργο τους. Το έργο αυτό δυστυχώς δείχνει να έχει μόνο εισπρακτική πλευρά...
Η θέση της Τροχαίας δεν είναι αυτή μόνο. Το κομμάτι των ευθυνών τους είναι και μέσα στην πόλη, και δεν εννοούμε τα μπλόκα κατά τις νυχτερινές ώρες. Η παρουσία ενός τροχονόμου, από τους πολλούς που έχει το τμήμα αυτή την εποχή, θα λειτούργησει ως θετικό στοιχείο και ψυχολογικά και στο πρόβλημα της ρύθμισης της κυκλοφορίας.
ΛΕΜΕ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;;