Αναγνώστης που επικοινώνησε μαζί μας, ανέφερε ότι κατά την επιστροφή του από την Αθήνα, στα διόδια της Ελευσίνας συνάντησε μεγάλο αριθμό οχημάτων να κάνουν δεξιά παρακάμπτοντας τα διόδια και πολύ μικρό να κατευθύνεται προς τα ταμεία της Ολυμπίας Οδού... Χαρακτηριστικά μάς είπε ότι είχε σχηματιστεί ουρά οχημάτων καθώς η ώρα ήταν αυτή που σχολάνε τα εργοστασία και όλες οι γύρω εταιρίες.
Θέτουμε κάποια ερωτήματα:
1) Όταν υπάρχουν τόσες απώλειες εσόδων γιατί η εταιρία δεν σκέφτεται να προχωρήσει σε μείωση του αντιτίμου που ίσως φέρει αύξηση εσόδων; Μιλάμε για τεράστιο αριθμό οχημάτων που τις καθημερινές προτιμά την ταλαιπωρημένη παλιά εθνική οδό...
2) Εφόσον το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων το επιτρέπει και η κάθε συσκευή αφορά ένα όχημα αποκλειστικά, γιατί δεν κάνουν μέσω του e-pass ειδικές τιμές στους κατοίκους Μεγάρων και Νέας Περάμου ώστε να γίνουν και αυτοί χρήστες της Ολυμπίας Οδού;
3) Αν η παραπάνω πρόταση δεν είναι αρεστή, τότε υπάρχει και η λύση της μείωσης του αντιτίμου τις ημέρες Δευτέρα - Παρασκευή όπου ο εργαζόμενος κόσμος χρειάζεται έναν ασφαλή και γρήγορο δρόμο να επιστρέφει στις οικογένειες του. Είναι πολυτέλεια αυτό; Και για να μην θεωρεί ότι λαϊκίζουμε, λέμε ότι αυτό συμφέρει και την εταιρία που θα έχει μεγαλύτερες εισπράξεις καθώς οι χρήστες της οδού έως τα Μέγαρα είναι πάρα πολλοί.
Αλλά για ποιο λόγο να προχωρήσει η Ολυμπία Oδός Α.Ε. στα παραπάνω. Λειτουργούν μονοπωλιακά αφού η εναλλακτική λύση είναι ο αρχαίος και επικίνδυνος δρόμος που λέγεται ΠΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΚΟΡΙΝΘΟΥ...
Θέτουμε κάποια ερωτήματα:
1) Όταν υπάρχουν τόσες απώλειες εσόδων γιατί η εταιρία δεν σκέφτεται να προχωρήσει σε μείωση του αντιτίμου που ίσως φέρει αύξηση εσόδων; Μιλάμε για τεράστιο αριθμό οχημάτων που τις καθημερινές προτιμά την ταλαιπωρημένη παλιά εθνική οδό...
2) Εφόσον το ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων το επιτρέπει και η κάθε συσκευή αφορά ένα όχημα αποκλειστικά, γιατί δεν κάνουν μέσω του e-pass ειδικές τιμές στους κατοίκους Μεγάρων και Νέας Περάμου ώστε να γίνουν και αυτοί χρήστες της Ολυμπίας Οδού;
3) Αν η παραπάνω πρόταση δεν είναι αρεστή, τότε υπάρχει και η λύση της μείωσης του αντιτίμου τις ημέρες Δευτέρα - Παρασκευή όπου ο εργαζόμενος κόσμος χρειάζεται έναν ασφαλή και γρήγορο δρόμο να επιστρέφει στις οικογένειες του. Είναι πολυτέλεια αυτό; Και για να μην θεωρεί ότι λαϊκίζουμε, λέμε ότι αυτό συμφέρει και την εταιρία που θα έχει μεγαλύτερες εισπράξεις καθώς οι χρήστες της οδού έως τα Μέγαρα είναι πάρα πολλοί.
Αλλά για ποιο λόγο να προχωρήσει η Ολυμπία Oδός Α.Ε. στα παραπάνω. Λειτουργούν μονοπωλιακά αφού η εναλλακτική λύση είναι ο αρχαίος και επικίνδυνος δρόμος που λέγεται ΠΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΚΟΡΙΝΘΟΥ...