ΘΕΜΑ: ΑΤΤΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ: Το ΤΡΕΝΟ ως βασικό μέσο μεταφοράς στην Ανατολική και Δυτική Αττική μέχρι το 2030
Κύριε Υπουργέ,
Μετά από πέντε χρόνια κυβέρνησης Καραμανλή και μετά από επανηλειμένες ερωτήσεις μου στη Βουλή για τα ζητήματα της συγκοινωνίας στην Αττική (Αρ. Πρωτ. 448/4.5.04, 673/11.5.04, 1939/2.7.04, 2355/22.7.04, 4917/8.11.04, 5219/416/16.11.04, 7866/17.2.05, 9902/15.4.05, 10322/25.4.05, 1678/31.8.05, 3103/6.10.05, 6258/17.1.06, 6535/18.1.06, 7308/2.2.06, 10567/10.5.06, 11605/8.6.06, 12105/22.6.06, 14116/14.9.06, 3173/17.1.07, 6615/3.4.07, 7024/19.4.07, 8413/24.5.07, 9460/19.6.07, 194/12.7.07, 4442/15.1.08, 5293/29.1.08, 5906/7.2.08, 5963/8.2.08, 13764/6.6.08, 14126/10.6.08, 2359/24.7.08, 10559/25.11.08, 11375/11.12.08, 11545/16.12.08 και 11891/23.12.08) (Νομαρχίες Ανατολικής – Δυτικής Αττικής) ακόμα περιμένουμε τον νέο ενιαίο συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής, ο οποίος θα διαμόρφωνε το νέο τοπίο της συγκοινωνίας και κατά επέκταση θα σταμάταγε τη γραφικότητα της υπεραστικής συγκοινωνίας εντός Αττικής εν έτη 2009!! Με αυτό τον τρόπο θα ενοποιούνταν τα μέσα μεταφοράς και θα αλληλοσυνδεόταν έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί ο πολίτης φθηνά, γρήγορα και αποτελεσματικά και επιτέλους θα άφηνε το αυτοκίνητο στο σπίτι και πιθανόν να συγκρατούσε την πλημμυρίδα αυτοκινήτων προς το κέντρο των Αθηνών με ότι αυτό συνεπάγεται για το περιβάλλον, το χάσιμο πολύτιμου χρόνου, τον εκνευρισμό και την ένταση των ανθρώπων.
Είμαι από αυτούς που υποστηρίζει τα τελευταία χρόνια ότι για μια καθαρή, γρήγορη και σίγουρη μετακίνηση στην Αττική πρέπει να αναδειχθεί το τρένο ως βασικό μέσο μεταφοράς και συγκοινωνίας τα επόμενα είκοσι χρόνια. Την θέση μου αυτή υποστηρίζουν ολοένα και περισσότεροι πολίτες και φορείς κατανοώντας ότι το μόνο φιλικό προς το περιβάλλον μέσο και η μόνη μετακίνηση χωρίς κινδύνους και σε ορισμένο χρόνο είναι το ΤΡΕΝΟ.
Κατόπιν όλων αυτών,
Ερωτάστε:
1) Πότε σκοπεύετε να ολοκληρώσετε την μελέτη για τον Ενιαίο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αττικής;
2) Ποιο ρόλο για την συγκοινωνία των επόμενων χρόνων έχετε δώσει στο τρένο και με ποια έργα θα γίνει αυτό δυνατό;
3) Αν δέχεστε ότι το τρένο είναι για την Ανατολική και την Δυτική Αττική η προοπτική του μέλλοντος και ένα όραμα των πολιτών που ζητούν καθαρό περιβάλλον με σίγουρη και γρήγορη μετακίνηση, πως εσείς προσεγγίζεται αυτό το ζήτημα;