ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΤΟΣΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΧΑΝΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΘΙΖΗΣΕΙΣ ΔΡΟΜΩΝ. Η ΓΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΖΟΥΣ. ΟΙ ΣΚΑΜΜΕΝΕΣ ΛΩΡΙΔΕΣ ΓΗΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΟΥΝ ΣΕ ΤΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ. Η ΦΘΟΡΑ ΑΦΟΡΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΑ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΕΧΕΙ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 300 ΜΕ 400 ΕΥΡΩ. ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΟΩΡΗ ΦΘΟΡΑ. ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΑΠΟ 250 ΜΕ 400 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ. ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΡΑΤΑΕΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΡΗ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ - ΦΡΕΝΑ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ) ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ. Η ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΤΟΧΟΥ ΜΕΣΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ 450 - 800 ΕΥΡΩ. ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.