Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΠΕΡΑΜΟ.

Άλυτο παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα κυκλοφοριακά προβλήματα στα Μέγαρα και στη Νέα Πέραμο. Οι φορτηγατζήδες που δεν θέλουν να πληρώσουν διόδια στην Ελευσίνα διέρχονται μέσα από τις δύο πόλεις του δήμου μας και κάνουν την ζωή μας από δύσκολη έως επικίνδυνη.
Η Ολυμπία Οδός Α.Ε., μία ιδιωτική εταιρία που εκμεταλλεύεται τον κόσμο εισπράττοντας διόδια για πληρωμένους δρόμους, κάνει απλά την δουλειά της. Από την μία δίνει μισθούς πείνας βάση της σύμβασης εργασίας που έφτιαξαν οι προδότες κυβερνώντες στα μέτρα της και από την άλλη γεμίζει τα ταμεία της.
Η Α.Ε. δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί για τα τοπικά προβλήματα που δημιουργεί με την ύπαρξη της και την τιμολογιακή πολιτική της.
Και έτσι η εταιρική ευθύνη πάει περίπατο…
Θα μπορούσαν να τραβηχτούν άπειρες φωτογραφίες που να απεικονίζουν μεσαία και μεγάλα φορτηγά ή και βιαστικούς ΙΧηδες που λίγο θέλουν να πατήσουν ανθρώπους μέσα στη Νέα Πέραμο!
Επίσης θα μπορούσαν να τραβηχτούν αμέτρητες φωτογραφίες που να απεικονίζουν φορτηγά δεκάδων τόνων να περνάνε προκλητικά μπροστά από το τμήμα τροχαίας Μεγάρων με 80 και 100 χιλιόμετρα (!!!) για να προλάβουν το φανάρι που δείχνει ανοικτό πορτοκαλί! Ή να αφήνουν τα λάστιχά τους στην άσφαλτο για να προλάβουν το βαθύ πορτοκαλί ή το κόκκινο!
Πριν λίγες ημέρες ένας τάκος έφυγε από ένα φορτηγό που έτρεχε με 200 λίγα μέτρα από την τροχαία και παραλίγο να χτυπήσει σταματημένα αυτοκίνητα. Φαντάζεστε να είχε χτυπήσει άνθρωπο ή κάποιος άπειρος οδηγός να το συναντούσε μπροστά του ξαφνικά με απρόβλεπτες συνέπειες;
Βάζουμε πολλά «αν» και κάνουμε πολλές υποθέσεις; Μία φορά θα γίνει το κακό.
Λέμε ότι λόγω κρίσης και αύξησης του κόστους κτήσης και συντήρησης ενός αυτοκινήτου η κίνηση έχει μειωθεί. Πράγματι η Παλιά Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου δεν παρουσιάζει την ίδια κίνηση με παλιά. Είναι αυτός λόγος να έχουν αδρανήσει οι κρατικές υπηρεσίες και να μην ασχολούνται με την συντήρηση του τάπητα, την σήμανση, τους τροχονομικούς και άλλους ελέγχους, την σχεδίαση και δημιουργία νέων δρόμων;
Τέλος αν θέλετε να κάνετε μία μικρή έρευνα για να δείτε τον λαβύρινθο των κρατικών υπηρεσιών που δυστυχώς δεν έχουν εξυγιανθεί από το πέρασμα της Τρόικας, ψάξτε για το ποιος είναι αρμόδιος για την ΠΕΟΑΚ! Και θα καταλάβετε ότι συνεχίζουμε να είμαστε ένα κολοχανείο.
Είναι πολλά τα λεφτά!
Είναι γνωστό και έχει καταγγελθεί και μέσα στη Βουλή ότι οι μεγαλοεργολάβοι είναι διαπλεκόμενοι με τους υπηρέτες της Νέας Τάξης Πραγμάτων, δηλαδή τους μασόνους πολιτικούς μας.
Να πιστέψουμε αυτούς που λένε ότι το κράτος δεν συντηρεί επίτηδες τα παλιά οδικά δίκτυα για να προτιμούν οι οδηγοί τους παραχωρημένους στις ΑΕ αυτοκινητόδρομους και να γεμίζουν οι τσέπες των εργολάβων;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ; ΩΣ ΠΟΤΕ;
Για αυτό πρέπει να σταματήσουν οι λέξεις και να έρθει… ο Αλέξης!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΕΓΑΡΑ, ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ.