Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Απάντηση από τον "ανώνυμο συντάκτη" που τόλμισε να πει κακή κουβέντα για τα κτελ

Από: falder.saulder@gmail.com
Καταρχήν χαίρομαι που υπήρξαν απαντήσεις από ειδήμονες, πράγμα που σημαίνει ότι το κείμενο διαβάστηκε από αυτούς που έπρεπε. Θέλω να επισημάνω κάποια πράγματα ως σχεδόν καθημερινός επιβάτης του κτελ Μεγάρων.
1) Δεν έβρισα, ούτε κατηγόρισα κανέναν απολύτως. Ίσως έγραψα πράγματα που ήταν λανθασμένα (για τα έσοδα της επιχείρισης) αλλά αυτό δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα αβίαστο συμπέρασμα της εικόνας των επιβατών που βλέπω κάθε φορά που το χρησιμοποιώ. Κάποιος γράφει ότι π.χ. ένα δρομολόγιο μπορεί να έχει και 10 όρθιους, ένα άλλο 15 άτομα μονάχα. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να συμβεί και αυτό, αλλά αν συμβεί, θα συμβεί σε πολύ λίγα δρομολόγια, κυρίως απογευματινά, από Μέγαρα προς Αθήνα. Και το έχετε αντιμετωπίσει αφού μειώσατε αυτά τα δρομολόγια οπότε να υποθέσω ότι λύθηκε. Από κει και πέρα, σε όλα τα δρομολόγια Αθήνα-Μέγαρα, καθημερινές, ανεξαρτήτως ώρας, τα λεωφορεία είναι φίσκα, δεν ρίχνεις βελόνα. Δεν λέω ότι συνέχεια γυρίζει με όρθιους, έτυχε να το δω δυο φορές. Το γράφω ως σχόλιο για το αν η επιχείρηση είναι τελικά ζημιογόνα ή όχι (και δεν αναφέρομαι σε άγονα δρομολόγια, αναφέρομαι μονάχα στο δικό μας κτελ, άλλωστε η κάθε τοποθεσία κρίνεται διαφορετικά και ως προς τα έσοδά της και ως προς τα έξοδα). Δεν έχω περαιτέρω στοιχεία. Λέω αυτό που βλέπω και καλά κάνετε οι "σχετικοί" και με διορθώνετε δίνοντας στοιχεία, ούτως ώστε ο κόσμος (και εγώ εν συνεχεία) να μάθει πράγματα που δεν ξέρει.
2) Δεν κατάλαβα καθόλου αυτό τον πόλεμο με την ανωνυμία. Τι διαφορά θα είχε αν σας έλεγα το όνομά μου? Δεν με ξέρετε και ούτε και χρειάζεται. Δηλαδή αν έρθω μεθαύριο και σου κάνω το τάδε παράπονο στο σταθμό, θα με ρωτήσεις πως με λένε? Δεν νομίζω. Δεν έχει καμία σημασία ποιός είμαι, είμαι ένας επιβάτης όπως χιλιάδες άλλοι, που θέλησα να δημοσιοποιήσω τις απόψεις μου. Άλλωστε δεν είναι τίποτα κρυφό, αυτά που είδα τις δυο φορές, τα είδαν και τόσα άλλα άτομα μαζί μου.
3) Κάποιος "έξυπνος" με λέει αμόρφωτο επειδή είπα ότι χρησιμοποιώ το κτελ, κι όχι το λεωφορείο του κτελ... Να το σχολιάσω? Με αποκαλεί βλάκα γιατί η τροχαία είναι υπεύθυνη για παράβαση ορίου ταχύτητας. Το ξέρω φυσικά. Μήπως να ειδοποιώ την τροχαία όταν μπαίνω σε λεωφορείο που τρέχει, να τον τσακώνουν λίγο παρακάτω? Για να το ξεκαθαρίσουμε κι αυτό: ναι, υπάρχουν οδηγοί που τρέχουν παραπάνω από τους άλλους (είναι βέβαια λίγοι). Αυτό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι δεν οδηγούν σωστά. Δεν θεωρώ το (φυσιολογικό) τρέξιμο λανθασμένη οδική συμπεριφορά. Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι όλοι οι οδηγοί του Μεγαρικού κτελ είναι πολύ έμπειροι, ακόμα παραπάνω έμπειροι οι "γκαζάτοι". Το έχω διαπιστώσει και δεν χωράει αμφιβολία. Ξέρουν πού το πατάνε και ξέρουν πως να αντιδράσουν σε οποιαδήποτε "πρόκληση". Προσωπικά τους βγάζω το καπέλο. Όμως εκείνη τη συγκεκριμένη μέρα, που το λεωφορείο ήταν τόσο γεμάτο, θεώρησα ότι ο οδηγός το παράκανε. Δικαίωμά μου δεν είναι να έχω άποψη?
Όσο για το θέμα "όρθιοι", εγώ ο ίδιος έγραψα ότι επιτρέπεται δια νόμου να υπάρχουν, αφού όμως πρώτα είπα ότι διαφωνώ με αυτό. Από κει και πέρα, καταλαβαίνουμε νομίζω όλοι ότι το λεωφορείο δεν χωράει απεριόριστους επιβάτες. Όταν λοιπόν και ο διάδρομος έχει 10 όρθιους και αντικειμενικά δεν χωράει ούτε ένας ακόμη, τι γίνεται? Είναι σωστό να υπάρχουν όρθιοι ακόμα και μπροστά, σε απόσταση αναπνοής από το παρμπριζ? Και ξαναλέω, μπορεί οι οδηγοί να είναι έμπειροι και προσεκτικοί, ο επιβάτης όμως μπορεί να μην κρατιέται σωστά ή να χάσει την ισορροπία του. Αργεί να γίνει το κακό? Αυτό λοιπόν που λέω ξανά είναι οι οδηγοί να βάζουν προσωπικό όριο για τους επιβάτες που χωράει το λεωφορείο τους. Κάτι τελευταίο. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του, ανώνυμα ή επώνυμα. Αν η άποψη "αλλάζει" ή επηρεάζεται όταν έχει από δίπλα και ένα όνομα, τότε υπάρχει πρόβλημα.