Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ;

"Οι εργαζόμενοι σε απόγνωση. Τα έργα κινδυνεύουν. Η ανεργία φουντώνει".

Αυτά λέει πάνω κάτω δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης του πρώτου θέματος (πατήστε εδώ). Μήπως για όλα αυτά φταίει το κίνημα "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ" και οι πολίτες που αρνούνται να καταβάλλουν το ληστρικό και παράνομο αντίτιμο;
Μήπως πίσω από τέτοιου είδους δημοσίευματα καλλιεργείται μία ακόμα κοινωνική σύγκρουση αυτή την φορά ανάμεσα στους άνεργους και οικονομικά εξαθλιωμένους και τους πολίτες που αγωνίζονται για την κατάργηση των διοδίων και των παραχωρήσεων;
Αν δεν υπήρχε διαδίκτυο ίσως να μην μαθαίναμε όλα όσα παίζονται μεταξύ εργολάβων και κυβερνώντων. Δεν θα μαθαίναμε ποτέ για τις ουσιαστικά παράνομες παραχωρήσεις των πληρωμένων δημόσιων δρόμων και επίσης δεν θα μαθαίναμε ποτέ για την εξάπλωση του κινήματος κατά των διοδίων.
Αν υπήρχε μόνο τηλεόραση θα είχαν θεωρήσει όλοι τρελούς και τζαμπατζήδες αυτούς που κινητοποιούνται. Επειδή όμως η ενημέρωση είναι πραγματικά ελεύθερη και έχουν μάθει όλοι τι συμβαίνει, οι "λίγοι" που φωνάζουν δεν είναι λίγοι και κυρίως δεν είναι τρελοί. Το σύστημα πάντως προσπαθεί να χώνει παντού τα "μπομπολάκια" του που με την σειρά τους προσπαθούν να φέρουν τον κόσμο σε κόντρα. Και δεν αναφερόμαστε στην κυρία που έγραψε το άρθρο του πρώτου θέματος αλλά γενικά.
Η ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Να κάνουμε και μία πρόταση που θα φέρει δουλειά στις κατασκευαστικές και θα μειώσει την ανεργία; Να κατασκευαστεί εξ΄ολοκλήρου το παράπλευρο οδικό δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων όπως ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία ξεκινώντας από την Αθηνών-Κορίνθου ώστε η κυκλοφορία να γίνεται με ασφάλεια και σε μικρότερο χρόνο. Ξεκινήστε τα έργα:
- από τις στροφές του Ευταξία,
- συνεχίστε στο παλιό εργοστάσιο παιχνιδιών στον Λουτρόπυργο που είναι εμπόδιο για την ολοκλήρωση του νότιου παράδρομου της Νέας Εθνικής Αθηνών-Κορίνθου,
- διορθώστε το γεφυράκι του ΟΣΕ στην Νέα Πέραμο που με την υπάρχουσα κατάσταση δεν μπορεί να περάσει όχημα ύψους πάνω από 2,2 μέτρα και
- ασφαλτοστρώστε όλη την ΠΕΟΑΚ από τα Ναυπηγεία της Ελευσίνας μέχρι τα Μέγαρα που δέχετε καθημερινά χιλιάδες τόνους φορτίου.
Άντε για να δούμε και τα δις ευρώ των τελών κυκλοφορίας να πιάνουν τόπο και να δώσετε και δουλειά στον κόσμο.