Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου
Η παλιά εθνική Αθηνών - Κορίνθου, κατά την ώρα της κατεδάφισης της παλιάς γέφυρας, θα δεχτεί όλο το κυκλοφοριακό φορτίο της Νέας Εθνικής! Από τον Καρδατά έως την Κινέτα μία λωρίδα θα εξυπηρετήσει για 4 ώρες χιλιάδες αυτοκίνητα.
Από τον ταλαιπωρημένο κόμβο του Φόρου μέχρι την Βυζαντίου η ΠΕΟΑΚ αποτελεί περιφερειακό των Μεγάρων και η αφόρητη κατάσταση που θα δημιουργηθεί θα έχει αρνητικές συνέπειες για την νότια πλευρά της πόλης. Ας ελπίσουμε ότι η τροχαία Μεγάρων θα δώσει παρουσία στις σημαντικές διασταυρώσεις.
Η γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας, σαν γενικός συντονιστής της επιχείρησης, δεν εξέδωσε σχετικό δελτίο τύπου όπως είχε υποσχεθεί στον ιστότοπο της πριν μερικές ημέρες. Αντί αυτής λειτουργεί η Ολυμπία Οδός ΑΕ που μοιράζει στα διόδια επιστολή τους διερχόμενους οδηγούς.
Η παλιά εθνική Αθηνών - Κορίνθου, κατά την ώρα της κατεδάφισης της παλιάς γέφυρας, θα δεχτεί όλο το κυκλοφοριακό φορτίο της Νέας Εθνικής! Από τον Καρδατά έως την Κινέτα μία λωρίδα θα εξυπηρετήσει για 4 ώρες χιλιάδες αυτοκίνητα.
Από τον ταλαιπωρημένο κόμβο του Φόρου μέχρι την Βυζαντίου η ΠΕΟΑΚ αποτελεί περιφερειακό των Μεγάρων και η αφόρητη κατάσταση που θα δημιουργηθεί θα έχει αρνητικές συνέπειες για την νότια πλευρά της πόλης. Ας ελπίσουμε ότι η τροχαία Μεγάρων θα δώσει παρουσία στις σημαντικές διασταυρώσεις.
Η γενική γραμματεία πολιτικής προστασίας, σαν γενικός συντονιστής της επιχείρησης, δεν εξέδωσε σχετικό δελτίο τύπου όπως είχε υποσχεθεί στον ιστότοπο της πριν μερικές ημέρες. Αντί αυτής λειτουργεί η Ολυμπία Οδός ΑΕ που μοιράζει στα διόδια επιστολή τους διερχόμενους οδηγούς.