Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕΓΑΡΕΩΝ

ΤΟ ΔΝΤ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕΓΑΡΕΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΣΕ ΤΑΞΗ!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJOaJzMFWa_4xeKCIB8nJq2tsslLU62YMnoJAqj_h9piDQ9giVweKOeyR3V7yu1-sKa-HN0PGujF7QuagH1IWf4unxnQlO33RkgDOk01srydMNDKxmphfDwt0R_OQAp_AOBwI_HPs9Pw/s320/%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%B9+%CF%85%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CE%B9.jpg
Με σχετική εγκύκλιο που έφτασε σε κάθε δημόσια υπηρεσία της χώρας ξεκίνησε σήμερα η ηλεκτρονική απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων. Η απογραφή αφορά στο προσωπικό του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α' και Β' βαθμού.
Στον δήμο Μεγαρέων συστάθηκε 5μελής επιτροπή αποτελούμενη από δημοτικούς υπαλλήλους προκειμένου να φέρουν εις πέρας το έργο αυτό. Το χρονικό περιθώριο που δίνεται από το υπουργείο εσωτερικών είναι 23 ημέρες και διαφέρει ανάλογα με τον λήγοντα του ΑΦΜ, ενώ φημολογείται ότι θα δοθεί παράταση τουλάχιστον μέχρι το τέλος του μήνα. Τα παραστατικά που χρειάζεται να διαθέτουν οι υπάλληλοι μαζί με την αίτηση υπογραφής είναι τα εξής:...


* Ένα εκκαθαριστικό εφορίας από το 2002 κι έπειτα
* Κάρτα ή επιστολή γνωστοποίησης ΑΜΚΑ ή το βιβλιάριο υγείας
* Την ταυτότητά
* Ένα λογαριασμό ΔΕΗ της κατοικίας
* Πρόσφατο εκκαθαριστικό μισθοδοσίας
* Τίτλους σπουδών

Αντίγραφο της αίτησης και πληροφορίες μπορούν να βρουν οι ενδιαφερόμενοι στην ιστοσελίδα www.apografi.gov.gr