Από: vazaios@hol.gr
Αχ δεν μ' αφήνεις σε ησυχία με το ανήθικο S/M. Συμφωνώ σχεδόν σε όλα, όμως πρέπει να διαφοροποιηθώ κάνοντας και λίγη ...αντιπολίτευση.
Λοιπόν πρέπει να ξέρεις ότι στην επικράτεια οι μεγάλες αλυσίδες S/M δραστηριοποιούνται κυρίως εντός κ' πέριξ των μεγάλων αστικών κέντρων. Α-Β, My Market-ΜΕΤΡΟ,Βερόπουλος, Σκλαβενίτης, Aτλάντικ, Dia,Carrefour, Lidl, Aldi κλπ. Μάλιστα ορισμένες όπως ο Σκλαβενίτης δεν δραστηριοποιούνται καν εκτός Αττικής.
Υπάρχουν αρκετά περιφερειακά ,μικρότερης εμβέλειας πολυκαταστήματα S/M, στην Ήπειρο, στην Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Ρόδο κλπ. Άλλα αμειγώς ιδιωτικά άλλα συνεταιριστικά που συνήθως ανήκουν στις τοπικές ενωσεις γεωργικών συνεταιρισμών και σε ενώσεις καταναλωτών.
Ο κλάδος του λιανεμπορίου μέσω των αλυσίδων αντιστοιχεί στο 70-75% του ετήσιου όγκου πωλήσεων πανελλαδικά.
Στον κλάδο εργάζονται περίπου 100.000 εργαζόμενοι και στιβάζοντας όλες τις παραπλήσιες βιομηχανίες, βιοτεχνίες, υπηρεσίες, κλπ κλπ φτάνουν στις 500.000. Αποδίδουν δε στο κράτος έσοδα από φπα, εισοδήματα, φόρο μαπ, υπεραξίες, δημοτικά τέλη κλπ άνω των( ..μάλλον απ' την αισχροκέρδεια τους) 10 δις ευρώ.
Τώρα ή οι καταναλωτές τρελλάθηκαν και εγκατέλειψαν τις παλιές συνήθειες του μπακάλη και του χασάπη ή οι αλυσίδες έχουν τρελλαθεί και χαρίζουν στον κοσμάκι τα αγαθά τους.
Επειδή ούτε το ένα ούτε το άλλο συμβαίνει και η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, καλέστε δια μέσου του blog τους αναγνώστες να μην πατήσουν το πόδι τους για μιά εβδομάδα στα τοπικά s/m με πρώτη και καλύτερη την αφεντιά μου και να ψωνίσουν αποκλειστικά από τα μπακάλικα,χασάπικα, μικρομάγαζα και μεγαλομάγαζα των Μεγάρων.
Την δεύτερη εβδομάδα ρωτήστε μας να σας αποδώσουμε εντυπώσεις και τιμολογήσεις και καλέστε μας σε δημοσκόπηση να παρουσιάσουμε το αποτέλεσμα της. Άν η ανταπόκριση των καταναλωτών είναι αρνητική αυτό σημαίνει ότι είμαστε δάκτυλος της παγκοσμιοποίησης. Αν είναι θετική η λύση θα είναι να συνεταιρισθούν οι μαγαζάτορες των Μεγάρων όπως και στα Ιωάννινα και να πνίξουν τις τοπικές αλυσίδες S/M όπως έπνιξε ο αλή πασάς την κυρά Φροσύνη στή λίμνη.
Αυτό που δεν θα μας συγχωρήσει κανείς στην δεύτερη περίπτωση είναι το πόσες κοπέλες κι αγόρια που δουλεύουν στις τοπικές αλυσίδες θα μείνουν στο δρόμο μέχρι να τις/τους ξαναπροσλάβουν τα νεα τοπικά συνεταιριστικά S/M.
Άσε με και πείνασα τόση ώρα. Πάω να φάω κανένα..βατόμουρο...
Αχ δεν μ' αφήνεις σε ησυχία με το ανήθικο S/M. Συμφωνώ σχεδόν σε όλα, όμως πρέπει να διαφοροποιηθώ κάνοντας και λίγη ...αντιπολίτευση.
Λοιπόν πρέπει να ξέρεις ότι στην επικράτεια οι μεγάλες αλυσίδες S/M δραστηριοποιούνται κυρίως εντός κ' πέριξ των μεγάλων αστικών κέντρων. Α-Β, My Market-ΜΕΤΡΟ,Βερόπουλος, Σκλαβενίτης, Aτλάντικ, Dia,Carrefour, Lidl, Aldi κλπ. Μάλιστα ορισμένες όπως ο Σκλαβενίτης δεν δραστηριοποιούνται καν εκτός Αττικής.
Υπάρχουν αρκετά περιφερειακά ,μικρότερης εμβέλειας πολυκαταστήματα S/M, στην Ήπειρο, στην Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Ρόδο κλπ. Άλλα αμειγώς ιδιωτικά άλλα συνεταιριστικά που συνήθως ανήκουν στις τοπικές ενωσεις γεωργικών συνεταιρισμών και σε ενώσεις καταναλωτών.
Ο κλάδος του λιανεμπορίου μέσω των αλυσίδων αντιστοιχεί στο 70-75% του ετήσιου όγκου πωλήσεων πανελλαδικά.
Στον κλάδο εργάζονται περίπου 100.000 εργαζόμενοι και στιβάζοντας όλες τις παραπλήσιες βιομηχανίες, βιοτεχνίες, υπηρεσίες, κλπ κλπ φτάνουν στις 500.000. Αποδίδουν δε στο κράτος έσοδα από φπα, εισοδήματα, φόρο μαπ, υπεραξίες, δημοτικά τέλη κλπ άνω των( ..μάλλον απ' την αισχροκέρδεια τους) 10 δις ευρώ.
Τώρα ή οι καταναλωτές τρελλάθηκαν και εγκατέλειψαν τις παλιές συνήθειες του μπακάλη και του χασάπη ή οι αλυσίδες έχουν τρελλαθεί και χαρίζουν στον κοσμάκι τα αγαθά τους.
Επειδή ούτε το ένα ούτε το άλλο συμβαίνει και η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, καλέστε δια μέσου του blog τους αναγνώστες να μην πατήσουν το πόδι τους για μιά εβδομάδα στα τοπικά s/m με πρώτη και καλύτερη την αφεντιά μου και να ψωνίσουν αποκλειστικά από τα μπακάλικα,χασάπικα, μικρομάγαζα και μεγαλομάγαζα των Μεγάρων.
Την δεύτερη εβδομάδα ρωτήστε μας να σας αποδώσουμε εντυπώσεις και τιμολογήσεις και καλέστε μας σε δημοσκόπηση να παρουσιάσουμε το αποτέλεσμα της. Άν η ανταπόκριση των καταναλωτών είναι αρνητική αυτό σημαίνει ότι είμαστε δάκτυλος της παγκοσμιοποίησης. Αν είναι θετική η λύση θα είναι να συνεταιρισθούν οι μαγαζάτορες των Μεγάρων όπως και στα Ιωάννινα και να πνίξουν τις τοπικές αλυσίδες S/M όπως έπνιξε ο αλή πασάς την κυρά Φροσύνη στή λίμνη.
Αυτό που δεν θα μας συγχωρήσει κανείς στην δεύτερη περίπτωση είναι το πόσες κοπέλες κι αγόρια που δουλεύουν στις τοπικές αλυσίδες θα μείνουν στο δρόμο μέχρι να τις/τους ξαναπροσλάβουν τα νεα τοπικά συνεταιριστικά S/M.
Άσε με και πείνασα τόση ώρα. Πάω να φάω κανένα..βατόμουρο...