Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου
Ο νότιος παράλληλος της Ν.Εθνικής ξεκινά από τον Λουτρόπυργο ("απαγορεύμενη" ανηφόρα στο ύψος του τούνελ του Προαστιακού), περνά από την γέφυρα της Ν.Περάμου (γραφεία Ολυμπίας Οδού Α.Ε.), τον σταθμό του Προαστιακού της Ν.Περάμου και καταλήγει στην ένωση στο 44ο χλμ της παλιάς Εθνικής (επιχείρηση Κουτσουβάνου). Πρόκειται για μη εναλλακτική ανευ διοδίων διαδρομή που επιλέγεται από τους οδηγούς που θεωρούν άδικο το αντίτιμο των 2,80 ευρώ που έχει επιβάλλει η κοινοπραξία, η οποία διαχειρίζεται και συντηρεί την νέα Εθνική Αθηνών-Κορίνθου.

Ο δρόμος αυτός λοιπόν παρουσιάζει εγκατάλειψη όσο αφορά τις διαγραμμίσεις. Λόγω φθοράς και έλλειψης συντήρησης δεν υφίσταται πλαϊνή λευκή καθώς και κεντρική γραμμή. Η δε πλαϊνή είναι υποχρεωτική γιατί υποδεικνύει τα όρια του δρόμου. Το βράδυ τα πράγματα γίνονται πολύ επικίνδυνα γιατί οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και δεν υπάρχει φωτισμός. Άξιο αναφοράς είναι ότι και η ποιότητα της ασφάλτου είναι σε μερικά σημεία χείριστη. Σαμαράκια αναγκάζουν τα αυτοκίνητα και τους επιβάτες αυτών να "χορεύουν"...
Επιβάλλεται να σταλλεί άμεσα ειδικό συνεργείο από το ΥΠΕΧΩΔΕ και με την άσπρη ειδική μπογιά να οριοθετήσει τα ρεύματα κυκλοφορίας.
Ίσως οι ιθύνοντες να θεωρούν ότι ο παράλληλος δεν είναι δρόμος που χρειάζεται να δείξουν την προσοχή τους. Θεωρούν ότι εξυπηρετεί τις ανάγκες της περιοχής και όχι άλλες. Όμως είναι τέτοιος ο αριθμός των οχημάτων που περνούν από εκεί μέρα-νύχτα και μάλιστα μεγαλύτερος από της αντίστοιχης διαδρομής μέσω "Ευταξία". Ένας μετρητής κυκλοφορίας (το μαύρο καλώδιο που συχνά πατάμε) θα πιστοποίησει του λόγου το αληθές.
Ο νότιος παράλληλος της Ν.Εθνικής ξεκινά από τον Λουτρόπυργο ("απαγορεύμενη" ανηφόρα στο ύψος του τούνελ του Προαστιακού), περνά από την γέφυρα της Ν.Περάμου (γραφεία Ολυμπίας Οδού Α.Ε.), τον σταθμό του Προαστιακού της Ν.Περάμου και καταλήγει στην ένωση στο 44ο χλμ της παλιάς Εθνικής (επιχείρηση Κουτσουβάνου). Πρόκειται για μη εναλλακτική ανευ διοδίων διαδρομή που επιλέγεται από τους οδηγούς που θεωρούν άδικο το αντίτιμο των 2,80 ευρώ που έχει επιβάλλει η κοινοπραξία, η οποία διαχειρίζεται και συντηρεί την νέα Εθνική Αθηνών-Κορίνθου.
Ο δρόμος αυτός λοιπόν παρουσιάζει εγκατάλειψη όσο αφορά τις διαγραμμίσεις. Λόγω φθοράς και έλλειψης συντήρησης δεν υφίσταται πλαϊνή λευκή καθώς και κεντρική γραμμή. Η δε πλαϊνή είναι υποχρεωτική γιατί υποδεικνύει τα όρια του δρόμου. Το βράδυ τα πράγματα γίνονται πολύ επικίνδυνα γιατί οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και δεν υπάρχει φωτισμός. Άξιο αναφοράς είναι ότι και η ποιότητα της ασφάλτου είναι σε μερικά σημεία χείριστη. Σαμαράκια αναγκάζουν τα αυτοκίνητα και τους επιβάτες αυτών να "χορεύουν"...
Επιβάλλεται να σταλλεί άμεσα ειδικό συνεργείο από το ΥΠΕΧΩΔΕ και με την άσπρη ειδική μπογιά να οριοθετήσει τα ρεύματα κυκλοφορίας.
Ίσως οι ιθύνοντες να θεωρούν ότι ο παράλληλος δεν είναι δρόμος που χρειάζεται να δείξουν την προσοχή τους. Θεωρούν ότι εξυπηρετεί τις ανάγκες της περιοχής και όχι άλλες. Όμως είναι τέτοιος ο αριθμός των οχημάτων που περνούν από εκεί μέρα-νύχτα και μάλιστα μεγαλύτερος από της αντίστοιχης διαδρομής μέσω "Ευταξία". Ένας μετρητής κυκλοφορίας (το μαύρο καλώδιο που συχνά πατάμε) θα πιστοποίησει του λόγου το αληθές.