Από: vazaios@hol.gr
Κατ' αρχήν μπράβο στον Γρηγόρη για την επιτυχία ( αναμενόμενη). Προβάλει σαν ισάξιος διεκδικητής της δημαρχίας εκτος κι αν γίνουν τα Μέγαρα διευρημένος δήμος με τον νεο Καποδίστρια στο δυτικό κομάτι του θριάσιου οπότε θα πρέπει να βρεί συμμαχίες ευρύτερης πολιτικής αποδοχής. Τώρα θα δείς οπαδούς και υποψηφίους να τρέχουν να ενωθούν μαζί του που θα πάει σύννεφο.
Σχετικά με τα taxi μια ιδέα είναι να γίνουν τρεις μικρότερες πιάτσες οπότε θα αποσυμφορηθεί το έργο ανάπλασης και η στάθμευση στην κεντρική πλατεία. Μία στο σημείο που είναι τώρα, μία στο τέρμα των ΚΤΕΛ και μία στην έξω βρύση. Όλες να έχουν κοινό κωδικό κλήσης και τόσο οι διερχόμενοι όσο και αυτοί που τηλεφωνούν να τυγχάνουν σωστότερης εξυπηρέτησης χωρίς να διαταράσεται η κυκλοφορία με συμφόρηση και νεύρα εκατέρωθεν.
Μια άλλη λύση είναι να κάνουμε μετρό στα Μέγαρα οπότε δεν θα χρειαζόμαστε πιάτσα των taxi...
Κατ' αρχήν μπράβο στον Γρηγόρη για την επιτυχία ( αναμενόμενη). Προβάλει σαν ισάξιος διεκδικητής της δημαρχίας εκτος κι αν γίνουν τα Μέγαρα διευρημένος δήμος με τον νεο Καποδίστρια στο δυτικό κομάτι του θριάσιου οπότε θα πρέπει να βρεί συμμαχίες ευρύτερης πολιτικής αποδοχής. Τώρα θα δείς οπαδούς και υποψηφίους να τρέχουν να ενωθούν μαζί του που θα πάει σύννεφο.
Σχετικά με τα taxi μια ιδέα είναι να γίνουν τρεις μικρότερες πιάτσες οπότε θα αποσυμφορηθεί το έργο ανάπλασης και η στάθμευση στην κεντρική πλατεία. Μία στο σημείο που είναι τώρα, μία στο τέρμα των ΚΤΕΛ και μία στην έξω βρύση. Όλες να έχουν κοινό κωδικό κλήσης και τόσο οι διερχόμενοι όσο και αυτοί που τηλεφωνούν να τυγχάνουν σωστότερης εξυπηρέτησης χωρίς να διαταράσεται η κυκλοφορία με συμφόρηση και νεύρα εκατέρωθεν.
Μια άλλη λύση είναι να κάνουμε μετρό στα Μέγαρα οπότε δεν θα χρειαζόμαστε πιάτσα των taxi...