Μερικά τρικ για το πως να βάλετε με τα ίδια χρήματα περισσότερα λίτρα βενζίνης στο αυτοκίνητο. Ακολουθήστε τις συμβουλές αυτές και θα εξοικονομίσετε χρήματα από το γέμισμα του αυτοκινήτου σας,αν και η τιμή της βενζίνης έχει πέσει οι καιροί είναι δύσκολοι!
- Γεµίστε το όχηµά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερµοκρασία εδάφους είναι χαµηλή. Σ’ όλα τα πρατήρια ßενζίνας οι δεξαµενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο µεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίµου.Αν γεµίσετε απόγευµα, ή ßράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριßώς 1 λίτρο .
- Όταν γεµίζετε το αυτοκίνητο σε self service πρατήριο, µην ßάζετε την αντλία σε υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες, (χαµηλό στάδιο, µεσαίο κι υψηλό) το χαµηλό ελαχιστοποιεί τους ατµούς που δηµιουργούνται απ’ την ßενζίνη. Σ’ όλες οι µάνικες προκαλείται µια επιστροφή ατµού. Εάν γεµίζετε στο γρήγορο, ένα µέρος του καυσίµου, που πηγαίνει στο ρεζερßουάρ γίνεται ατµός ßενζίνης. Αυτός ο ατµός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαµενή του ßενζινάδικου κι έτσι στην πραγµατικότητα παραλαµßάνετε λιγότερο καύσιµο.
- Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασµός του ßενζινάδικου από ßυτιοφόρο, µην γεµίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιµο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασµό και να πάρετε µαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαµενής.
- Ένα απ’ τα σηµαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασµό, όταν το απόθεµα ßενζίνης σας είναι περίπου στη µέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιµο έχετε στο ρεζερßουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιµο χώρο του. Η ßενζίνη εξατµίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι µπορείτε να φανταστείτε.
- Γεµίστε το όχηµά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερµοκρασία εδάφους είναι χαµηλή. Σ’ όλα τα πρατήρια ßενζίνας οι δεξαµενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο µεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίµου.Αν γεµίσετε απόγευµα, ή ßράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριßώς 1 λίτρο .
- Όταν γεµίζετε το αυτοκίνητο σε self service πρατήριο, µην ßάζετε την αντλία σε υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες, (χαµηλό στάδιο, µεσαίο κι υψηλό) το χαµηλό ελαχιστοποιεί τους ατµούς που δηµιουργούνται απ’ την ßενζίνη. Σ’ όλες οι µάνικες προκαλείται µια επιστροφή ατµού. Εάν γεµίζετε στο γρήγορο, ένα µέρος του καυσίµου, που πηγαίνει στο ρεζερßουάρ γίνεται ατµός ßενζίνης. Αυτός ο ατµός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαµενή του ßενζινάδικου κι έτσι στην πραγµατικότητα παραλαµßάνετε λιγότερο καύσιµο.
- Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασµός του ßενζινάδικου από ßυτιοφόρο, µην γεµίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιµο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασµό και να πάρετε µαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαµενής.
- Ένα απ’ τα σηµαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασµό, όταν το απόθεµα ßενζίνης σας είναι περίπου στη µέση. Διότι, όσο περισσότερο καύσιµο έχετε στο ρεζερßουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιµο χώρο του. Η ßενζίνη εξατµίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι µπορείτε να φανταστείτε.