Η οδός Αναπαύσεως είναι ένας δρόμος που είναι συνδεδεμένος με το νεκροταφείο και είναι από τους λίγους δρόμους που δεν σκάφτηκαν για να περάσει ο αγωγός της αποχέτευσης καθώς δεν ήταν στα σχέδια του έργου.
Η ονομασία δεν είναι τυχαία. Είναι ο τελευταίος δρόμος πριν το νεκροτάφειο και από κει περνάνε όλοι όσοι καταλήγουν στο "μεγάλο χωριό", δηλαδή στην τελευταία τους κατοίκια. Πρίν γίνουν οι δρόμοι στα χάλια που είναι σήμερα σπάνια περνούσε αυτοκίνητο από εκεί. Ειδικά την ανηφόρα λίγοι την προτιμούσαν γιατί έχει μεγάλη κλίση και οδηγεί σε μια δύσκολη διασταύρωση με κακή ορατότητα.
Τα τελευταία 2 χρόνια ο δρόμος αυτός αποδείχθηκε μεγάλη ανάσα για τους οδηγούς που θέλουν να πάνε από το νότιο τμήμα της πόλης στο βόρειο. Ευτυχώς ο ασφαλτοτάπητας είναι σε καλή κατάσταση. Το ένα πρόβλημα, όχι και τόσο έντονο όμως, είναι η στενότητα. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η διάβαση του τρένου. Στο σημείο όπου βρίσκονται οι ράγες έχει υποχώρησει η άσφαλτος, υπάρχουν λακκούβες και τα όλα τα οχήματα πλην των τρακτέρ δοκιμάζονται έντονα! Στην διάβαση που βρίσκεται λίγο πιο πέρα, κοντά στον Φόρο, υπάρχει ειδικό λάστιχο που μειώνει αισθητά τους κραδασμούς, κάνει το πέρασμα πιο ομαλό και τα οχήματα δεν αναγκάζονται να επιβράδυνουν τόσο που να κόβεται εκνευριστικά και επικίνδυνα η κυκλοφορία.
Επιβάλλεται λοιπόν να μπεί αυτό το ειδικό υλικό για να κάνει την ζωή μας ευκολότερη!
Η ονομασία δεν είναι τυχαία. Είναι ο τελευταίος δρόμος πριν το νεκροτάφειο και από κει περνάνε όλοι όσοι καταλήγουν στο "μεγάλο χωριό", δηλαδή στην τελευταία τους κατοίκια. Πρίν γίνουν οι δρόμοι στα χάλια που είναι σήμερα σπάνια περνούσε αυτοκίνητο από εκεί. Ειδικά την ανηφόρα λίγοι την προτιμούσαν γιατί έχει μεγάλη κλίση και οδηγεί σε μια δύσκολη διασταύρωση με κακή ορατότητα.
Τα τελευταία 2 χρόνια ο δρόμος αυτός αποδείχθηκε μεγάλη ανάσα για τους οδηγούς που θέλουν να πάνε από το νότιο τμήμα της πόλης στο βόρειο. Ευτυχώς ο ασφαλτοτάπητας είναι σε καλή κατάσταση. Το ένα πρόβλημα, όχι και τόσο έντονο όμως, είναι η στενότητα. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η διάβαση του τρένου. Στο σημείο όπου βρίσκονται οι ράγες έχει υποχώρησει η άσφαλτος, υπάρχουν λακκούβες και τα όλα τα οχήματα πλην των τρακτέρ δοκιμάζονται έντονα! Στην διάβαση που βρίσκεται λίγο πιο πέρα, κοντά στον Φόρο, υπάρχει ειδικό λάστιχο που μειώνει αισθητά τους κραδασμούς, κάνει το πέρασμα πιο ομαλό και τα οχήματα δεν αναγκάζονται να επιβράδυνουν τόσο που να κόβεται εκνευριστικά και επικίνδυνα η κυκλοφορία.
Επιβάλλεται λοιπόν να μπεί αυτό το ειδικό υλικό για να κάνει την ζωή μας ευκολότερη!