Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου
...ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ!
Κατασκευή πεζοδρομίων πραγματοποιεί η ανάδοχος εταιρεία που θα φέρει εις πέρας την διαμόρφωση του κόμβου που έχει ντροπιάσει την πόλη μας τα τελευταία χρόνια. Έως τώρα έχουν οριοθετηθεί τα πεζοδρομία από την σιδηροδρομική διάβαση έως την στάση του ΚΤΕΛ που βρίσκεται πάνω στην στροφή (μπροστά από του κ. Κόμπουλη το κτηνιατρείο). Από την απέναντι πλευρά του σημείου αυτού υπάρχουν πεζοδρόμια.
Ο αρμόδιος αντίδημαρχος είχε δηλώσει σε συνέντευξη του πριν καιρό ότι σε 2,5 μήνες θα είναι έτοιμος ο νέος κόμβος. Ας ελπίσουμε ότι θα πέσουν μέσα στο χρονοδιάγραμμα.
Τονίζουμε και πάλι ότι το ζητούμενο δεν είναι να μπει ένας κυκλικός κόμβος μόνο. Αυτός ίσως να μην χρειάζεται και καθόλου. Οι φωτεινοί σηματόδοτες είναι αυτοί που θα δώσουν απλά και ουσιαστικά λύση στο πρόβλημα. Και η τοποθέτηση τους είναι μικρό κόστος και μικρή ταλαιπωρία. Οι κυκλικοί κόμβοι μπαίνουν στα χωριά και όχι στις πόλεις.
Το ΚΤΕΛ θα πρέπει να σκεφτεί την αλλαγή της στάσης από εκεί που βρίσκεται τώρα, δηλαδή πάνω στην στροφή. Ο δρόμος είναι φαρδύς αλλά το λεωφορείο σταματά σε επικίνδυνο και απαγορεύμενο εκ του Κ.Ο.Κ. σημείο.
ΠΟΛΥ ΦΟΡΤΗΓΟ!
Παραμένει το πρόβλημα κατά μήκος όλης της Π.Ε.Ο.Α.Κ. από τον υπόσταθμό της ΔΕΗ έως τα φανάρια. Είναι αμέτρητος ο αριθμός των βαρέων φορτηγών που επιλέγουν τον δρόμο αυτό αντί για την Νέα Εθνική προκειμένου να γλυτώσουν τα 7,00 ή τα 10,00 ευρώ. Δεδομένου ότι οι φορτηγατζήδες επικοινωνούν μεταξύ τους με σύστημα ενδοεπικοινωνίας, το φαινόμενο που παρατηρείται είναι να περνάει "παρέα" φορτηγών. Οι οδηγοί ταξιδεύουν ανά ομάδες για όσους δεν το γνωρίζουν.
Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., η εταιρεία που διαχείριζεται την Νέα Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου έχει τρομακτικές εισπρακτικές απώλειες. Με μια μείωση τιμής θα είχε περισσότερους πελάτες και περισσότερα έσοδα. Θα περιμένουμε την νέα αερογέφυρα της Πάχης μέχρι να ανακουφιστεί η πόλη από τα βαριά οχήματα;
...ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ!
Κατασκευή πεζοδρομίων πραγματοποιεί η ανάδοχος εταιρεία που θα φέρει εις πέρας την διαμόρφωση του κόμβου που έχει ντροπιάσει την πόλη μας τα τελευταία χρόνια. Έως τώρα έχουν οριοθετηθεί τα πεζοδρομία από την σιδηροδρομική διάβαση έως την στάση του ΚΤΕΛ που βρίσκεται πάνω στην στροφή (μπροστά από του κ. Κόμπουλη το κτηνιατρείο). Από την απέναντι πλευρά του σημείου αυτού υπάρχουν πεζοδρόμια.
Ο αρμόδιος αντίδημαρχος είχε δηλώσει σε συνέντευξη του πριν καιρό ότι σε 2,5 μήνες θα είναι έτοιμος ο νέος κόμβος. Ας ελπίσουμε ότι θα πέσουν μέσα στο χρονοδιάγραμμα.
Τονίζουμε και πάλι ότι το ζητούμενο δεν είναι να μπει ένας κυκλικός κόμβος μόνο. Αυτός ίσως να μην χρειάζεται και καθόλου. Οι φωτεινοί σηματόδοτες είναι αυτοί που θα δώσουν απλά και ουσιαστικά λύση στο πρόβλημα. Και η τοποθέτηση τους είναι μικρό κόστος και μικρή ταλαιπωρία. Οι κυκλικοί κόμβοι μπαίνουν στα χωριά και όχι στις πόλεις.
Το ΚΤΕΛ θα πρέπει να σκεφτεί την αλλαγή της στάσης από εκεί που βρίσκεται τώρα, δηλαδή πάνω στην στροφή. Ο δρόμος είναι φαρδύς αλλά το λεωφορείο σταματά σε επικίνδυνο και απαγορεύμενο εκ του Κ.Ο.Κ. σημείο.
ΠΟΛΥ ΦΟΡΤΗΓΟ!
Παραμένει το πρόβλημα κατά μήκος όλης της Π.Ε.Ο.Α.Κ. από τον υπόσταθμό της ΔΕΗ έως τα φανάρια. Είναι αμέτρητος ο αριθμός των βαρέων φορτηγών που επιλέγουν τον δρόμο αυτό αντί για την Νέα Εθνική προκειμένου να γλυτώσουν τα 7,00 ή τα 10,00 ευρώ. Δεδομένου ότι οι φορτηγατζήδες επικοινωνούν μεταξύ τους με σύστημα ενδοεπικοινωνίας, το φαινόμενο που παρατηρείται είναι να περνάει "παρέα" φορτηγών. Οι οδηγοί ταξιδεύουν ανά ομάδες για όσους δεν το γνωρίζουν.
Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., η εταιρεία που διαχείριζεται την Νέα Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου έχει τρομακτικές εισπρακτικές απώλειες. Με μια μείωση τιμής θα είχε περισσότερους πελάτες και περισσότερα έσοδα. Θα περιμένουμε την νέα αερογέφυρα της Πάχης μέχρι να ανακουφιστεί η πόλη από τα βαριά οχήματα;