Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι από τον δρόμο που συνδέει τον ΣΕΑ προς Κόρινθο με τον παράλληλο της νέας εθνικής οδού. Το σημείο αυτό όπως βλέπεται δεν είναι όπως ήταν παλιά. Υπήρχε πάντα εκεί μια μπάρα αλλά ποτέ δεν είχε κατέβει. Τα απαγορευτικά επίσης υπήρχαν αλλά όλοι τα αγνοούσαν καθώς δεν μπορούσε κανείς να διανοηθεί ότι για να μπει κάποιος στον σταθμό, ακόμα και οι εργαζόμενοι, έπρεπε να κάνουν τον κύκλο μέσω της αερογέφυρας της Νέας Περάμου και να πληρώσουν και το σχετικό αντίτιμο των 2,80 ευρώ! Εδώ και λίγες ημέρες η είσοδος έγινε ελεγχόμενη. Δηλαδή για να εισέλθει κάποιος στον σταθμό πρέπει να έχει ηλεκτρονική κάρτα που παραχωρείται από την διοίκηση του Σ.Ε.Α.. Να τονίσουμε ότι το σημείο παρακολουθείται από κάμερα που φωτογραφίζει (!) όλο το 24ωρο.
ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Εφόσον έκλεισε ο δρόμος αυτός, η μόνη είσοδος στην νέα εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου γίνεται από την αερογέφυρα της Πάχης και μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού (Π.Ε.Ο.Α.Κ.) και του κόμβου με τον ένα και μοναδικό φωτεινό σηματοδότη που διαθέτει η πόλη μας. 'Ολα τα οχήματα που παρακάμπτουν τα διόδια, και είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός, θα ακολουθούν το παράπανω δρομολόγιο. Οι ΙΧηδες για να γλυτώσουν 2,80 και τα φορτηγά 7,00 ή 9,00 ευρώ. Ήδη το κυκλοφοριακό φορτίο έχει αυξηθεί και οι κάτοικοι παραπονούνται έντονα. Τα καταστήματα είναι θεωρητικά ωφελημένα αλλά το όφελος καλύπτεται από την ηχορύπανση και την σκόνη. Άλλωστε ο δρόμος έχει δυσφημιστεί από τους Μεγαρίτες οδηγούς και τον απόφευγουν ως επικίνδυνο... Το ζητούμενο είναι να περνάει ο Μεγαρίτης και όχι ο ξένος γιατί σε μήκος 4 χιλιόμετρων βρίσκονται πολλές επιχείρησεις.
Η Νέα Πέραμος θα λύσει το πρόβλημα της με τις ενέργειες που κάνει μέσω του Δήμου και της επιτροπής αγώνα. Ζητούν 2 πράγματα. Να κατασκευαστεί ο παράλληλος δρόμος στο σημείο του παλαιού εργοστασίου Pascal (Λουτρόπυργος) και να κατασκευαστεί δρόμος στο γεφυράκι ώστε να μπορούν να εισέρχονται οχήματα με ύψος άνω των 2,2 μέτρων. Είτε γίνει το ένα είτε το άλλο το πρόβλημα τους θα λυθεί, δηλαδή να μην περνούν οχήματα μέσα από την πόλη. Και μάλιστα όχι μόνο τα βαρέα αλλά και κάθε είδους όχημα θα θέλει να συνεχίζει την διαδρόμη παράλληλα της νέας Εθνικής και να μην μπαίνει μέσα σε πόλη.
Καμία ενέργεια δεν γίνεται από τον δήμο ή από κάποιον φορέα στην πόλη μας για να δοθεί λύση στο πρόβλημα μας, το οποίο φαίνεται ότι δεν θα λυθεί τόσο εύκολα. Η μόνη λύση που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι να δημιουργηθούν διόδια σε κάθε έξοδο και είσοδο και να γίνεται αναλογική βάση χιλιομέτρων πληρωμή διοδίων. Αυτό βέβαια συνεπάγεται πληρωμή και σε διαδρομές τύπου Μέγαρα - Κινέτα, Μέγαρα - Άγιοι Θεοδώροι κτλ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η νέα εθνική οδός κάποια μέρα θα γίνει ένας δρόμος που θα πληρώνεις όποιο κομμάτι και αν χρησιμοποιείς. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί και με την επιλογή ενός ασφαλούς οδικού δικτύου χωρίς διόδια. Επιβάλλεται να γίνει, αν και δεν το ελπίζει κανείς στην χώρα που ζούμε.
Την περασμένη δεκαετία το νεκροταφείο των Μέγάρων δεχτηκε πολλά νέα παιδιά, θύματα ατυχημάτων. Αυτό θα επαναληφθεί αν δεν συμβεί το παραπάνω. Ασφαλής δρόμος χωρίς διόδια.
Ας κοιτάξουμε μπροστά, διοίκηση του δήμου και πολίτες. Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ το θέμα. Οι τοπικές εφημερίδες πρέπει να ασχοληθούν με το θέμα. Δεν είναι μόνο οι δημοτικές εκλογές και τα παιχνίδια που γίνονται γύρω από αυτές θέματα προς απασχόληση...
Η Νέα Πέραμος θα λύσει το πρόβλημα της με τις ενέργειες που κάνει μέσω του Δήμου και της επιτροπής αγώνα. Ζητούν 2 πράγματα. Να κατασκευαστεί ο παράλληλος δρόμος στο σημείο του παλαιού εργοστασίου Pascal (Λουτρόπυργος) και να κατασκευαστεί δρόμος στο γεφυράκι ώστε να μπορούν να εισέρχονται οχήματα με ύψος άνω των 2,2 μέτρων. Είτε γίνει το ένα είτε το άλλο το πρόβλημα τους θα λυθεί, δηλαδή να μην περνούν οχήματα μέσα από την πόλη. Και μάλιστα όχι μόνο τα βαρέα αλλά και κάθε είδους όχημα θα θέλει να συνεχίζει την διαδρόμη παράλληλα της νέας Εθνικής και να μην μπαίνει μέσα σε πόλη.
Καμία ενέργεια δεν γίνεται από τον δήμο ή από κάποιον φορέα στην πόλη μας για να δοθεί λύση στο πρόβλημα μας, το οποίο φαίνεται ότι δεν θα λυθεί τόσο εύκολα. Η μόνη λύση που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι να δημιουργηθούν διόδια σε κάθε έξοδο και είσοδο και να γίνεται αναλογική βάση χιλιομέτρων πληρωμή διοδίων. Αυτό βέβαια συνεπάγεται πληρωμή και σε διαδρομές τύπου Μέγαρα - Κινέτα, Μέγαρα - Άγιοι Θεοδώροι κτλ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η νέα εθνική οδός κάποια μέρα θα γίνει ένας δρόμος που θα πληρώνεις όποιο κομμάτι και αν χρησιμοποιείς. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί και με την επιλογή ενός ασφαλούς οδικού δικτύου χωρίς διόδια. Επιβάλλεται να γίνει, αν και δεν το ελπίζει κανείς στην χώρα που ζούμε.
Την περασμένη δεκαετία το νεκροταφείο των Μέγάρων δεχτηκε πολλά νέα παιδιά, θύματα ατυχημάτων. Αυτό θα επαναληφθεί αν δεν συμβεί το παραπάνω. Ασφαλής δρόμος χωρίς διόδια.
Ας κοιτάξουμε μπροστά, διοίκηση του δήμου και πολίτες. Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ το θέμα. Οι τοπικές εφημερίδες πρέπει να ασχοληθούν με το θέμα. Δεν είναι μόνο οι δημοτικές εκλογές και τα παιχνίδια που γίνονται γύρω από αυτές θέματα προς απασχόληση...