ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑ.ΣΟ.Κ
Αθήνα, 12 Φεβρουαρίου 2009
Ο ερωτώμενος υπουργός παραπέμπει καταρχήν σε έγγραφο του Ο.Α.Σ.Α., ο οποίος σε συνεργασία με τον Προαστιακό ξεκίνησε την τροφοδότηση με λεωφορειακές γραμμές τους σταθμούς των Άνω Λιοσίων, Ασπρόπυργου και Μαγούλας. Από το κείμενο όμως της απάντησης δεν υπάρχει καμία αναφορά χγια τις προθέσεις ή το σχεδιασμό του Οργανισμού να παράσχει ανάλογες διευκολύνσεις στους πολίτες στη Νέα Πέραμο, στην Ελευσίνα και στα Μέγαρα.
Το δε έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα από αυτά που καλείται να απαντήσει, προκαλώντας ταυτόχρονα την κοινή λογική. Σε ό,τι αφορά στην προβληματική συχνότητα των δρομολογίων, αναφέρει ότι «τυχόν πύκνωση των δρομολογίων δεν είναι εφικτή έως ότου ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης που υλοποιούνται από την ΕΡΓΟΣΕ», χωρίς να καταθέτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Σχετικά με τις ανταποκρίσεις των μέσων μεταφοράς στους σταθμούς του Προαστιακού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλά αόριστα για τη δημιουργία της Υπηρεσίας Συνδυασμένων Μεταφορών, η οποία όμως δεν έχει καν στελεχωθεί. Επιπλέον, κρίνει ότι «δεν υφίσταται ουσιαστικό ζήτημα διότι διατίθενται επαρκείς χώροι στάθμευσης» στο τμήμα του δικτύου του Προαστιακού, την ώρα που χιλιάδες πολίτες ταλαιπωρούνται. Και όμως, εξαγγέλλει την αόριστη πρόθεσή της να κινήσει «τη διαδικασία για απελευθέρωση καταπατημένων από ιδιώτες εκτάσεων» για να τις αξιοποιήσει ως παρκινγκ! Τέλος, το σχετικό έγγραφο αναφέρει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αναρμόδια να αποφανθεί για τα προβλήματα στα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων, στους ανελκυστήρες και στις λοιπές υποδομές, χωρίς όμως στο φάκελο της απάντησης να προσδιορίζεται ποιος είναι υπεύθυνος!
Η Εύη Χριστοφιλοπούλου με νέα ερώτησή της καλεί το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών να αναλάβει τις ευθύνες του και να απαντήσει ολοκληρωμένα στον κοινοβουλευτικό έλεγχο και κατ’ επέκταση στα προβλήματα που εξακολουθούν να υφίστανται στην καθημερινή μετακίνηση των πολιτών στη Δυτική Αττική.
Δελτίο Τύπου
Την ανάγκη να ξεπεραστούν τα προβλήματα στα δρομολόγια και τη λειτουργία του Προαστιακού Σιδηρόδρομο στη Δυτική Αττική επισημαίνει ξανά με σχετική της ερώτηση η βουλευτής περιφέρειας Αττικής Εύη Χριστοφιλοπούλου μετά την ανεπαρκή απάντηση του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών.Ο ερωτώμενος υπουργός παραπέμπει καταρχήν σε έγγραφο του Ο.Α.Σ.Α., ο οποίος σε συνεργασία με τον Προαστιακό ξεκίνησε την τροφοδότηση με λεωφορειακές γραμμές τους σταθμούς των Άνω Λιοσίων, Ασπρόπυργου και Μαγούλας. Από το κείμενο όμως της απάντησης δεν υπάρχει καμία αναφορά χγια τις προθέσεις ή το σχεδιασμό του Οργανισμού να παράσχει ανάλογες διευκολύνσεις στους πολίτες στη Νέα Πέραμο, στην Ελευσίνα και στα Μέγαρα.
Το δε έγγραφο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δημιουργεί περισσότερα ερωτήματα από αυτά που καλείται να απαντήσει, προκαλώντας ταυτόχρονα την κοινή λογική. Σε ό,τι αφορά στην προβληματική συχνότητα των δρομολογίων, αναφέρει ότι «τυχόν πύκνωση των δρομολογίων δεν είναι εφικτή έως ότου ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης που υλοποιούνται από την ΕΡΓΟΣΕ», χωρίς να καταθέτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Σχετικά με τις ανταποκρίσεις των μέσων μεταφοράς στους σταθμούς του Προαστιακού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μιλά αόριστα για τη δημιουργία της Υπηρεσίας Συνδυασμένων Μεταφορών, η οποία όμως δεν έχει καν στελεχωθεί. Επιπλέον, κρίνει ότι «δεν υφίσταται ουσιαστικό ζήτημα διότι διατίθενται επαρκείς χώροι στάθμευσης» στο τμήμα του δικτύου του Προαστιακού, την ώρα που χιλιάδες πολίτες ταλαιπωρούνται. Και όμως, εξαγγέλλει την αόριστη πρόθεσή της να κινήσει «τη διαδικασία για απελευθέρωση καταπατημένων από ιδιώτες εκτάσεων» για να τις αξιοποιήσει ως παρκινγκ! Τέλος, το σχετικό έγγραφο αναφέρει ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αναρμόδια να αποφανθεί για τα προβλήματα στα μηχανήματα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων, στους ανελκυστήρες και στις λοιπές υποδομές, χωρίς όμως στο φάκελο της απάντησης να προσδιορίζεται ποιος είναι υπεύθυνος!
Η Εύη Χριστοφιλοπούλου με νέα ερώτησή της καλεί το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών να αναλάβει τις ευθύνες του και να απαντήσει ολοκληρωμένα στον κοινοβουλευτικό έλεγχο και κατ’ επέκταση στα προβλήματα που εξακολουθούν να υφίστανται στην καθημερινή μετακίνηση των πολιτών στη Δυτική Αττική.