Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Από: dekkate8@yahoo.gr
σας γράφω γιατί είμαι απεγνωσμένη από τους ανθρώπους της πόλης μας και όχι από την πόλη μας που λατρεύω.
Γιατί βρε παιδιά όλες οι θέσεις εργασίας είναι πιασμένες από συγγενείς του εκάστοτε άρχοντα ή αρχόντων της πόλης μας?
Γιατί βρε παιδιά αν δεν έχεις θείο τον αντιδήμαρχο δεν πρόκειται να βρεις δουλειά?
Γνωρίζω ονομαστικά όλα τα άτομα που έχουν μπει "αξιοκρατικά σε αυτές τις θέσεις"
και διερωτώμαι και εγώ η ηλήθια που έχω όλα τα προσόντα: ecdl, πτυχίο λογιστικής, αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά, τυφλό σύστημα γραφής, γιατί οι πόρτες είναι κλειστές?
Είμαι παντρεμένη με ένα παιδί και βολοδέρνω καθημερινά 40 χλμ έξω απο την πόλη μου για 700 ευρώ εκ των οποίων τα 250 είναι οι βενζίνες μου και αν δεν ερχόμουν από τον παλιό. αφήστε τα! Δεν ζήτησα την θέση στο δημόσιο αλλά βρε παιδιά δεν υπάρχει μία θέση εργασίας εδώ για εμάς. τόσο φουλάραμε πλέον? Τι έγινε πέθανε η πόλη μας?
Γιατί ρωτάω συνέχεια, πως μπήκες σε αυτή την θέση?
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!επειδή ψηφίσαμε τον τάδε μας το χε τάξει συγγνώμη εγώ δεν ψηφίζω?
μάλλον δεν έχω το κοκκαλάκι της νυχτερίδας!!!!!!!!!!!!!!!
αν βρείτε καμιά θέση πείτε το μου ή μήπως πρέπει να πάρω και πτυχίο στα κινέζικα μήπως και με προσλάβουν πιο σύντομα??????????