Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου
Η διέλευση φορτηγών μέσα από την πόλη γινόταν πάντα. Τα 2 τελευταία χρόνια το φαινόμενο αυτό έγινε πιο έντονο λόγω της άυξησης των διοδίων στην Ελευσίνα. Και επειδή στον κόμβο της Νέας Περάμου έχουν τοποθετηθεί διόδια για τους "κλέφτες" με το ίδιο αντίτιμο, η επόμενη είσοδος στην Νέα Εθνική προς Κόρινθο είναι στον κόμβο των Μεγάρων.
Η διαδρομή της παράκαμψης περιλαμβάνει το κομμάτι της πρώην παλιάς εθνικής Αθηνών - Κορίνθου που ξεκινά από τον υποσταθμό της ΔΕΗ και καταλήγει στην αερογέφυρα μέσω των φαναριών της Πάχης. Και λέμε πρώην γιατί υπάρχει νέος δρόμος που θεωρείται εναλλακτικός της νέας εθνικής οδού και είναι παράλληλος αυτής (πίσω από τα GOODY'S).
Η διέλευση φορτηγών μέσα από την πόλη γινόταν πάντα. Τα 2 τελευταία χρόνια το φαινόμενο αυτό έγινε πιο έντονο λόγω της άυξησης των διοδίων στην Ελευσίνα. Και επειδή στον κόμβο της Νέας Περάμου έχουν τοποθετηθεί διόδια για τους "κλέφτες" με το ίδιο αντίτιμο, η επόμενη είσοδος στην Νέα Εθνική προς Κόρινθο είναι στον κόμβο των Μεγάρων.
Η διαδρομή της παράκαμψης περιλαμβάνει το κομμάτι της πρώην παλιάς εθνικής Αθηνών - Κορίνθου που ξεκινά από τον υποσταθμό της ΔΕΗ και καταλήγει στην αερογέφυρα μέσω των φαναριών της Πάχης. Και λέμε πρώην γιατί υπάρχει νέος δρόμος που θεωρείται εναλλακτικός της νέας εθνικής οδού και είναι παράλληλος αυτής (πίσω από τα GOODY'S).
- Η μπλε γραμμή είναι η Νέα Εθνική οδός Αθηνών - Κορίνθου.
- Η κόκκινη γραμμή είναι η πρώην Παλιά Εθνική που εισέρχεται πλέον μέσω του κόμβου του Φόρου στο κέντρο ή σε διάφορες περιοχές της πόλης.
- Η κίτρινη γραμμή είναι η γραμμή... σωτηρίας! Είναι η εναλλακτική διαδρομή που μπορεί να σώσει τα Μέγαρα από την κάθε είδους ρύπανση που προκαλούν κυρίως τα βαρέα οχήματα.
- Η κόκκινη γραμμή είναι η πρώην Παλιά Εθνική που εισέρχεται πλέον μέσω του κόμβου του Φόρου στο κέντρο ή σε διάφορες περιοχές της πόλης.
- Η κίτρινη γραμμή είναι η γραμμή... σωτηρίας! Είναι η εναλλακτική διαδρομή που μπορεί να σώσει τα Μέγαρα από την κάθε είδους ρύπανση που προκαλούν κυρίως τα βαρέα οχήματα.
Δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός για να καταλάβει που είναι εφικτή η σύνδεση που θα σώσει την πόλη από την ρύπανση αλλά και από μελλοντικά ατυχήματα ή δυστυχήματα. Στο σημείο που υπάρχει ο κόκκινος κύκλος το επίπεδο των δύο δρόμων, του παράλληλου (κίτρινη γραμμή) και της εισόδου στην νέα εθνική (κόκκινη γραμμή), είναι ίδιο. Πριν και μετά υπάρχει υψομετρική διαφορά. Εκτός αυτού τα οχήματα έχουν προσπεράσει την αερογέφυρα. Κάνοντας αριστερά βρίσκονται σε ασφαλές σημείο πριν τον αυτοκινητόδρομο και αρκετά μέτρα πριν την λωρίδα εισόδου σε αυτόν.
Είναι αυτονόητο ότι αν υλοποιηθεί η σύνδεση θα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις (ειδική σήμανση, διαπλάτυνση, διαγράμμιση που να οριοθετεί την λωρίδα που θα στέκονται όσοι θέλουν να στρίψουν αριστερά κτλ).
Είναι αυτονόητο ότι αν υλοποιηθεί η σύνδεση θα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες παρεμβάσεις (ειδική σήμανση, διαπλάτυνση, διαγράμμιση που να οριοθετεί την λωρίδα που θα στέκονται όσοι θέλουν να στρίψουν αριστερά κτλ).
Η Ολυμπία Οδός Α.Ε. αλλά και ο κάθε διαχειριστής εθνικής οδού επιθυμεί να υπάρχει μια κουραστική εναλλακτική άνευ διοδίων διαδρομή. Αυτό συμβαίνει στην περίπτωση που προβάλλουμε.
Ο κ. Σταμούλης ως επικεφαλής του συνδυασμού "Δυναμική Πορεία" είχε στείλει επιστολή στον υπουργο ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ζητώντας μια τέτοια λύση. Αλλά αναφερόταν στην εποχή μετά την ολοκλήρωση της νέας γέφυρας. Τώρα είναι η ώρα να δοθεί λύση και να πιέσουμε γιατί η νέα γέφυρα είναι σε ένα από τα τελικά στάδια κατασκευής της.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ (19 ΜΑΪΟΥ 2009)
Ο κ. Σταμούλης μάς έχει δώσει συγχαρητήρια στο παρελθόν για την ανάδειξη των προβλημάτων και τις εφικτές λύσεις που προτείνουμε. Τώρα θα νιώθει χαρούμενος που αναδεικνύουμε και πάλι το πρόβλημα δίνοντας και πάλι λύση, αν μη τι άλλο εφικτή, και στον σωστό χρόνο.
Χρειάζεται κινητοποίηση από φορείς του τόπου μας και στήριξη από όλους τους πολίτες και κυρίως από αυτούς που βιώνουν τις αρνητικές συνέπειες της διέλευσης των βαρέων φορτηγών από την πόλη μας. Επειδή ο κ. Σταμούλης έχει δείξει ότι έχει την διάθεση και την ικανότητα να ηγηθεί αυτής της κινητοποίησης πρέπει να το πράξει άμεσα. Είμαστε μαζί του.
Ο κ. Σταμούλης ως επικεφαλής του συνδυασμού "Δυναμική Πορεία" είχε στείλει επιστολή στον υπουργο ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ζητώντας μια τέτοια λύση. Αλλά αναφερόταν στην εποχή μετά την ολοκλήρωση της νέας γέφυρας. Τώρα είναι η ώρα να δοθεί λύση και να πιέσουμε γιατί η νέα γέφυρα είναι σε ένα από τα τελικά στάδια κατασκευής της.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΣΤΑΜΟΥΛΗ (19 ΜΑΪΟΥ 2009)
Ο κ. Σταμούλης μάς έχει δώσει συγχαρητήρια στο παρελθόν για την ανάδειξη των προβλημάτων και τις εφικτές λύσεις που προτείνουμε. Τώρα θα νιώθει χαρούμενος που αναδεικνύουμε και πάλι το πρόβλημα δίνοντας και πάλι λύση, αν μη τι άλλο εφικτή, και στον σωστό χρόνο.
Χρειάζεται κινητοποίηση από φορείς του τόπου μας και στήριξη από όλους τους πολίτες και κυρίως από αυτούς που βιώνουν τις αρνητικές συνέπειες της διέλευσης των βαρέων φορτηγών από την πόλη μας. Επειδή ο κ. Σταμούλης έχει δείξει ότι έχει την διάθεση και την ικανότητα να ηγηθεί αυτής της κινητοποίησης πρέπει να το πράξει άμεσα. Είμαστε μαζί του.