Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ

Από:
Θέλω να σχολιάσω την κατάσταση που ύπάρχει στην είσοδο της πόλης από την παλιά εθνική. Υπήρχε ένα πρόβλημα γιατί στον κόμβο ΠΕΟΑΚ με δρόμο Αλεποχωρίου όταν υπήρχε αυξημένη κίνηση είχαμε μικρό κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Τώρα, σήμερα, με τον τρόπο που έγιναν οι κυκλοφοριακές παρεμβάσεις, προσωπικά δεν βλέπω καμία βελτίωση. Όπως έγιναν οι τροποποιήσεις απλά οριοθετήθηκε το που θα μπλοκάρουν τα αυτοκίνητα, όταν θα υπάρχει κίνηση.
Γιατί δεν έγινε μία κυκλική πλατεία και να ισχύσει η προτεραιότητα από δεξιά, όπως σε πολλές πλατείες και πόλεις; (π.χ. η είσοδος της Ελευσίνας). Υπήρχε χώρος. Με κυκλική πορεία εξυπηρετούνται πολλά αυτοκίνητα, ακόμα και χωρίς φανάρια (πλατεία Καραϊσκάκη, πλατεία Ομονοίας παλιότερα).
Το πολύ να έμπαινε κι ένα φανάρι για μερικές Κυριακές το καλοκαίρι που θα είχαμε την επιστροφή από Αλεποχώρι..
Γιατί αυτό το σύνθετο αποτέλεσμα; Επιπλέον αν το έργο θεωρείται τελειωμένο, από αισθητική άποψη είναι απαίσιο.
Είμαστε σε μια πόλη με ιστορία 3000 ετών. Είναι εικόνα αυτή στην είσοδό της; Δεκάδες ταμπέλες, ένας άθλιος δρόμος που σπας το αυτοκίνητό σου, αμέσως μετά εγκαταλειμένες γραμμές τρένου και δρόμος που θες 4Χ4 λόγω των έργων αποχέτευσης.. Έτσι είναι και οι δρόμοι στο Μενίδι και στα Λιόσια...
Τα Μέγαρα στην είσοδό τους έπρεπε να είχαν ωραίους δρόμους, μία κυκλική πλάτεία και στο κέντρο έναν μεγάλο τύμβο με το άγαλμα του Βύζαντα. Έτσι, για να ξεχωρίζει από τους άλλους δήμους της δυτικής Αττικής ώς η ιστορικότερη πόλη.
Αυτή η κακογουστιά και η αδιαφορία πρέπει να σταματήσει.
Ευχαριστώ.
MEGARA PRESS: Σκοπός μας είναι να κάνουμε ένα θέμα για την ανατολική είσοδο της πόλης και για τα έργα που να τονίσουμε ότι βρίσκονται σε εξέλιξη.
Να θυμίσουμε ότι εμείς φέραμε τον ΣΚΑΪ να κάνει ρεπορταζ για το κυκλοφοριακό (συνδέθηκε το πρόβλημα με την ΠΡΑΣΙΝΗ ΒΙΒΛΟ ΤΗΣ Ε.Ε. που αφορά στην οικολογική μετακίνηση) και εμείς στο megara press φωνάξαμε από την πρώτη μέρα που ανοίξαμε το blog για το αίσχος της πόλης που λέγεται "κόμβος Φόρου". Η διάδοση του σε Αθήνα και επαρχία ίσως να ήταν ένα λιθαράκι που άρχισε να μπαίνει ένα τέλος στην κυκλοφοριακή αήδια που έθετε σε κίνδυνο καθημερινά ανθρώπινες ζωές χωρίς να ξεχνάμε αυτές που έχουν χαθεί.

Οι νησίδες και η οριοθέτηση των ρευμάτων κυκλοφορίας είναι το πρώτο στάδιο. Οι φωτεινοί σηματοδότες είναι το δεύτερο στάδιο και ίσως να έχει κολλήσει στο ΚΤΕΛ και στην γραφειοκρατία. Όλοι όσοι είναι οδηγοί και συχνοί χρήστες του κόμβου περιμένουν με αγωνία την ολοκλήρωση του έργου.

Οι νησίδες έχουν νοικοκυρέψει την κυκλοφορία. Η κατάσταση είναι πολύ καλύτερη από πριν γιατί ξέρεις που να περιμένεις για να στρίψεις και έχεις πλήρη ορατότητα όταν στέκεσαι στο σωστό σημείο.
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ.

Το άγαλμα του Βύζα δεν αξίζει μια θέση στην κεντρική πλατεία;