Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ ΤΑ ΜΕΓΑΡΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ!

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΒΙΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ 10500 ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ...

Η υποβάθμιση του υποκαταστήματος των Μεγάρων της μονοπωλιακής ΔΕΗ είναι πλέον γεγονός. Τι και αν φώναξαν ο Δήμαρχος, οι αντίδημαρχοι και οι πολίτες... Αυτό που ήθελαν τα μέγαλα κεφάλια έγινε. Για ότι θέλουμε τρέχουμε στην Ελευσίνα, στην πρωτεύουσα της Νομαρχίας...
Παρασκευή απόγευμα, 18:25 το απόγευμα. Καλούμε το 10500 και δεν ανοίγει η γραμμή με τίποτα. Όταν μετά από επίμονες προσπάθειες συνδεόμαστε με το τηλεφωνικό κέντρο ακούμε το ηχογραφημένο μήνυμα ότι είμαστε σε αναμονή και έχουμε τον αριθμό 3. Στις 19:00 ακριβώς ο αυτόματος τηλεφωνητής λέει ότι είναι η σειρά μας να συνδεθούμε με εκπρόσωπο. Αντί όμως εκπροσώπου ακούμε και πάλι ηχογραφημένο μήνυμα ότι το "μαγαζί" έκλεισε.! Συγκεκριμένα ανέφερε ότι "το 10500 λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα... Με λίγα λόγια μας έκλεισαν το τηλέφωνο στα μούτρα με τον πιο χυδαίο τρόπο. Αφού καλέσαμε πριν το κλείσιμο και δεν υπήρχε άλλος δεν έπρεπε να μάς εξυπηρετήσουν; Σε άλλη χώρα ναι είναι η απάντηση. Προφανώς ο υπάλληλος ήθελε να πάει για μπάνιο και σαν δημόσιος που είναι "δημόσια" σκεπτόμενος λειτούργησε. Το μπάνιο του όμως εμείς το πληρώνουμε.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
- Αν έχετε λάβει λογαριασμό της ΔΕΗ που περιλαμβάνει παλαιότερο εξοφλημένο πρέπει να μεταβείτε στην Ελευσίνα, στο εκεί κατάστημα, ώστε να σάς εκδοθεί νέος που να αναγραφεί το πραγματικό ποσό.
- Αν έχετε δύο λογαριασμούς ανεξόφλητους η ημερομηνία λήξης του δεύτερου είναι παράλληλα και ημερομηνία διακοπής της παροχής...
- Η πληρωμή ενός λογαριασμού στα ΕΛΤΑ ή οπουδήποτε αλλού δεν σημαίνει και αυτόματη ενημέρωση της ΔΕΗ ότι η οφειλή πληρώθηκε. Αν ο λογαριασμός πληρωθεί ενώ έχει λήξει τις περισσότερες φορές μεταφέρεται στο επόμενο. Εκεί την πατάνε και οι περισσότεροι και τρέχουν στην Ελευσίνα...