ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΒΙΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ 10500 ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ...
Η υποβάθμιση του υποκαταστήματος των Μεγάρων της μονοπωλιακής ΔΕΗ είναι πλέον γεγονός. Τι και αν φώναξαν ο Δήμαρχος, οι αντίδημαρχοι και οι πολίτες... Αυτό που ήθελαν τα μέγαλα κεφάλια έγινε. Για ότι θέλουμε τρέχουμε στην Ελευσίνα, στην πρωτεύουσα της Νομαρχίας...
Παρασκευή απόγευμα, 18:25 το απόγευμα. Καλούμε το 10500 και δεν ανοίγει η γραμμή με τίποτα. Όταν μετά από επίμονες προσπάθειες συνδεόμαστε με το τηλεφωνικό κέντρο ακούμε το ηχογραφημένο μήνυμα ότι είμαστε σε αναμονή και έχουμε τον αριθμό 3. Στις 19:00 ακριβώς ο αυτόματος τηλεφωνητής λέει ότι είναι η σειρά μας να συνδεθούμε με εκπρόσωπο. Αντί όμως εκπροσώπου ακούμε και πάλι ηχογραφημένο μήνυμα ότι το "μαγαζί" έκλεισε.! Συγκεκριμένα ανέφερε ότι "το 10500 λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα... Με λίγα λόγια μας έκλεισαν το τηλέφωνο στα μούτρα με τον πιο χυδαίο τρόπο. Αφού καλέσαμε πριν το κλείσιμο και δεν υπήρχε άλλος δεν έπρεπε να μάς εξυπηρετήσουν; Σε άλλη χώρα ναι είναι η απάντηση. Προφανώς ο υπάλληλος ήθελε να πάει για μπάνιο και σαν δημόσιος που είναι "δημόσια" σκεπτόμενος λειτούργησε. Το μπάνιο του όμως εμείς το πληρώνουμε.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
- Αν έχετε λάβει λογαριασμό της ΔΕΗ που περιλαμβάνει παλαιότερο εξοφλημένο πρέπει να μεταβείτε στην Ελευσίνα, στο εκεί κατάστημα, ώστε να σάς εκδοθεί νέος που να αναγραφεί το πραγματικό ποσό.
- Αν έχετε δύο λογαριασμούς ανεξόφλητους η ημερομηνία λήξης του δεύτερου είναι παράλληλα και ημερομηνία διακοπής της παροχής...
- Η πληρωμή ενός λογαριασμού στα ΕΛΤΑ ή οπουδήποτε αλλού δεν σημαίνει και αυτόματη ενημέρωση της ΔΕΗ ότι η οφειλή πληρώθηκε. Αν ο λογαριασμός πληρωθεί ενώ έχει λήξει τις περισσότερες φορές μεταφέρεται στο επόμενο. Εκεί την πατάνε και οι περισσότεροι και τρέχουν στην Ελευσίνα...
Η υποβάθμιση του υποκαταστήματος των Μεγάρων της μονοπωλιακής ΔΕΗ είναι πλέον γεγονός. Τι και αν φώναξαν ο Δήμαρχος, οι αντίδημαρχοι και οι πολίτες... Αυτό που ήθελαν τα μέγαλα κεφάλια έγινε. Για ότι θέλουμε τρέχουμε στην Ελευσίνα, στην πρωτεύουσα της Νομαρχίας...
Παρασκευή απόγευμα, 18:25 το απόγευμα. Καλούμε το 10500 και δεν ανοίγει η γραμμή με τίποτα. Όταν μετά από επίμονες προσπάθειες συνδεόμαστε με το τηλεφωνικό κέντρο ακούμε το ηχογραφημένο μήνυμα ότι είμαστε σε αναμονή και έχουμε τον αριθμό 3. Στις 19:00 ακριβώς ο αυτόματος τηλεφωνητής λέει ότι είναι η σειρά μας να συνδεθούμε με εκπρόσωπο. Αντί όμως εκπροσώπου ακούμε και πάλι ηχογραφημένο μήνυμα ότι το "μαγαζί" έκλεισε.! Συγκεκριμένα ανέφερε ότι "το 10500 λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα... Με λίγα λόγια μας έκλεισαν το τηλέφωνο στα μούτρα με τον πιο χυδαίο τρόπο. Αφού καλέσαμε πριν το κλείσιμο και δεν υπήρχε άλλος δεν έπρεπε να μάς εξυπηρετήσουν; Σε άλλη χώρα ναι είναι η απάντηση. Προφανώς ο υπάλληλος ήθελε να πάει για μπάνιο και σαν δημόσιος που είναι "δημόσια" σκεπτόμενος λειτούργησε. Το μπάνιο του όμως εμείς το πληρώνουμε.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
- Αν έχετε λάβει λογαριασμό της ΔΕΗ που περιλαμβάνει παλαιότερο εξοφλημένο πρέπει να μεταβείτε στην Ελευσίνα, στο εκεί κατάστημα, ώστε να σάς εκδοθεί νέος που να αναγραφεί το πραγματικό ποσό.
- Αν έχετε δύο λογαριασμούς ανεξόφλητους η ημερομηνία λήξης του δεύτερου είναι παράλληλα και ημερομηνία διακοπής της παροχής...
- Η πληρωμή ενός λογαριασμού στα ΕΛΤΑ ή οπουδήποτε αλλού δεν σημαίνει και αυτόματη ενημέρωση της ΔΕΗ ότι η οφειλή πληρώθηκε. Αν ο λογαριασμός πληρωθεί ενώ έχει λήξει τις περισσότερες φορές μεταφέρεται στο επόμενο. Εκεί την πατάνε και οι περισσότεροι και τρέχουν στην Ελευσίνα...