Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΝ Π.Ε.Ο.Α.Κ.

Γράφει ο ρεπόρτερ του δρόμου
Πηγαίνοντας στην Βαρέα και ακολουθώντας την διαδρομή από το γήπεδο του Βύζα προς τον παλιό κόμβο παρατήρησαμε ότι οριοθετούνται πεζοδρόμια δεξιά και αριστερά του δρόμου. Αναφερόμαστε στην προέκταση της 28ης Οκτωβρίου, μια περιοχή που κρατά όσο μπορεί ακόμα το πράσινο στα βασικά της χρώματα. Πράγματι εκεί είναι βασικό να περπατά ο πεζός σε ασφαλές σημείο. Τα αυτοκίνητα αναπτύσουν μεγάλες ταχύτητες, ειδικά την νύχτα.
Υπάρχει όμως μια άλλη περιοχή που οι αρμόδιοι έχουν εγκαταλείψει εντελώς και έχει τρομερά περισσότερη κίνηση από τον παραπάνω δρόμο. Μιλάμε για το κομμάτι μεταξύ νεκροταφείου και ιατρείων ΙΚΑ (φανάρια Πάχης). Το όριο ταχύτητας είναι 50 χλμ αλλά στην πράξη δεν το τηρεί κανείς. Οι πεζοί είναι κυριολεκτικά εκτεθειμένοι σε τροχαίο ατύχημα, ή και δυστύχημα, ανά πάσα ώρα και στιγμή. Καθημερινά πεζοί πολίτες που τολμούν να περπατήσουν κατά μήκος του δρόμου είναι υποψήφια θύματα. Τα φορτηγά που παρακάμπτουν τα διόδια και διασχίζουν αυτό το κομμάτι για να μπουν στην Νέα Εθνική κάνουν το πρόβλημα μεγαλύτερο. ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.
Υπάρχουν πολλές επιχείρησεις οι οποίες έχουν ανεξέλεγκτα καταλάβει μέρος του υποτιθέμενου πεζοδρομίου και έχουν υπερβεί την οικοδομική γραμμή. Επίσης ιδιοκτήτες κτισμάτων, οι οποίοι έχουν φυσικά αφήσει τον ακάλυπτο χώρο στο μπροστινό κομμάτι του οικοπέδου τους για να χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης, έχουν ενώσει την άσφαλτο με το τσιμέντο πρόχειρα. Δηλαδή τα νερά στέκονται, και όταν δεν βρέχει, με αποτέλεσμα η άκρη του δρόμου να μετατρέπεται σε μια λωρίδα βάλτου. Ιδιοκτήτες καταστημάτων είναι με ένα λάστιχο στο χέρι...
Διεκδικούμε μεγάλο πρόστιμο ως δήμος αν το θέμα αναδειχθεί και αν πολίτες ασκήσουν το δικαίωμα τους να φτάσουν μέχρι και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο! Ναι. Μην σας κάνει εντύπωση αυτό που λέμε...Θα ανεβάσουμε και σχετικό βίντεο τις προσεχείς ημέρες. Δεν επιτρέπεται τέτοιος δρόμος με δημόσιες υπηρεσίες (ΙΚΑ, διανομείς ΕΛΤΑ), με στάσεις του ΚΤΕΛ, με επιχειρήσεις και σπίτια, με κυκλοφοριακό φορτίο τεράστιο λόγω πλυθησμού και λόγω ειδικών συνθηκών (παρακάμψη διοδίων από τα βαρέα φορτηγά) να μην έχει τουλάχιστον 1 μέτρο πεζοδρόμιο!!! Στην Ουγκάντα επιτρέπεται. Στην Ελλάδα όχι!
Χαρακτηριστικό είναι ότι ηλικιωμένοι, παιδιά με ποδήλατα, γυναίκες με μωρά, κάνουν τακτικά την διαδρομή ΙΚΑ - ΕΛΤΑ! Πότε θα θρηνήσουμε νεκρό δεν ξέρουμε αλλά φυσικά το απευχόμαστε!
Επειδή αγανακτισμένοι πολίτες επικοινώνησαν μαζί μας και ανέφεραν το θέμα που θέτουμε εμείς από εδω θα το αναδείξουμε όσο μπορούμε. ΟΠΩΣ ΦΕΡΑΜΕ ΤΟΝ ΣΚΑΪ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΥΤΟ! Και αυτό για να δείξουμε ότι διεκδικούμε ένα καλύτερο μέλλον και φωνάζουμε για μια καλύτερη πόλη. Σκοπός μας η ανάδειξη για την αναβάθμιση και επίλυση των προβλημάτων και όχι για την δυσφήμιση της πόλης μας.
Καλούμε:
- την διοίκηση του δήμου και ειδικά τον κ. Δήμαρχο να ασχοληθεί με το πρόβλημα της περιοχής.
- τον τοπικό τύπο να αναδείξει το θέμα
- τους δημοτικούς συνδυασμούς να πιέσουν με τον τρόπο τους και τέλος
- τους αγανακτισμένους πολίτες να κάνουν...υπομονή!
Επίσης υποσχόμαστε να φέρουμε τα κανάλια στα Μέγαρα... και αυτό δεν είναι απειλή!