31/08/2008

ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ. ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ Η ΔΕΗ ΄Η ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΞΕΡΕΙ;